Ik weet het niet meer

  • 8 May 2023
  • 5 reacties
  • 105 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo allemaal! Ik ben A, of je kan me ook charlie noemen, ik ben een transgender en homoseksuele jongen, ik ben ook erg nieuw hier,

 

Ik zou maar effe beginnen met mijn verhaal

Ik ben geboren in 2011, en tot ik 11 was, was ik gewoon het erg stille meisje, ik was raar, niemand die me echt kende dan mijn vrienden, ik kwam uit als trans, en bisexueel (ben nu homo)

Ik heb het nooit echt heel makkelijk gehad, ik ben opgegroeid tussen een moeder en broer die vaak met elkaar vechte, schreeuwde en noem maar op... ik voelde me nooit echt gehoord, mijn moeder was nooit net ne bezig,  en ik vertelde het nooit aan iemand todat ik mensen het opmerkte en me hielpen, een paar maanden voordat ik uit de kast kwam, het word een beetje better met me, maar ook nog steeds heel erg slecht met mij, en nog slechter, niemand luistert naar mij, niemand, ik ben begonnen met meer op mijn kamer te zijn, ik ben begonnen een paar maanden geleden met in mijn hippen te snijden, alleen omdat mensen mij zo anders vinden omdat ik, ik ben. Mensen vinden het zo belangrijk om aan gender te blijven, jongens mogen geen langer haar dan een paar centimeter hebben en mogen geen meisjes als een beste vriendin hebben, mogen geen nagels lakken, want dat is blijkbaar geen echte jongen, en er word er ook nog veel slechter op gereageerd omdat ik een transgender jongen ben, "he daar hebben we een pussy!" "Joh wat een kut tranny" "hoer" wordt er tegen mij gezegt,  alleen omdat ik a en een jongen nu ben ben en niet dat meisje meer. Maar echter, weet ik het eigelijk niet meer, dat ik trans ben, testosterone will en een hij will genoemt will worden, is all duidelijkheid, maar mischien ben ik genderfluid,  ik weet het niet meer

 

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens en 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.


5 reacties

Badge

mooi verhaal en leuk da je dit ook deelt❤

Ik begrijp er eigenlijk niks van, je bent geboren als meisje, maar je zegt nu dat je homo bent, als je homo bent dan ben je toch een jongen? 

 

Reputatie 7
Badge +17

@TikTakhij is een transjongen. Dus vrij normaal dat hij zichzelf homo noemt.

@A.leftthe_chat Volg je gevoel en focus niet teveel op labels.

Reputatie 2
Badge

@TikTak ik identificeer mezelf als een trans jongen op het moment, dus ja dan ben ik homo als ik alleen op mannen val

Reputatie 2
Badge

@theyyluv.ICY dankjewell!

Reageer