Hoi hoi,
Ik ben Nina (niet mijn echte naam) en ik voel me al een tijdje een Femboy maar ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen, heeft er iemand tips ofz? ( laat zeker iets weten )
Hoi hoi,
Ik ben Nina (niet mijn echte naam) en ik voel me al een tijdje een Femboy maar ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen, heeft er iemand tips ofz? ( laat zeker iets weten )
Hey! Bedoel je met beginnen, dat je kleren wilt kiezen die je leuk vind ? Of make up uitproberen? Ik zou zeggen volg je gevoel! Ga eens bekijken wat je graag zou dragen en verder zou willen. En dan bouw je langzaam op. Ik ben een paar keer in rokje naar school gegaan en dat deed ik nadat ik eerst thuis, toen in de tuin en daarna de straat etc. probeerde hoe ik me erin voelde en of dat goed ging. Maar je kunt het best bedenken wat je graag zou willen, en wil je dat vaak of soms, dat soort dingen. En uiteindelijk is het het beste als het heel gewoon voor je voelt. Maar, dat kan wel even duren en de mensen om je heen reageren niet allemaal even leuk, daar moet je ook op voorbereid zijn helaas. Ohja en daar over gesproken, neem in het begin 1 of 2 vanje beste vrienden in vertrouwen en ga bijv. dingen passen met hun erbij. Dat helpt enorm. Begin dus eens met te bedenken wat je nu kunt en wie je daarbij kan steunen. Veel succes !
Liefs, Tover xxx
Ja dat is zo een beetje wat ik graag zou willen doen maar niet te drastisch en wel nog niet in het openbaar, super bedankt voor de hulp
Hoi, een heel goed advies
Groetjes liefs Tartan (rokjes drager en eye liner liefhebber ) X
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.