Vraag

Ik vind mijn beste vriendin leuk.

  • 4 April 2022
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Heyy,

Ik ben een mens (non-binary) van 14 en vind al een tijdje een van mijn beste vriendinnen leuk en wil het ook graag tegen haar zeggen maar ze is dus pas geleden uit de kast gekomen als aromantic en asexual. 
Na een tijdje heb ik gevraagd hoe ze het wist dat ze aromantic en asexual is. Ze antwoorde dat ze eigenlijk niet echt verliefd is of ooit is geweest en dat ze denkt dat ze het ook nooit gaat zijn. En ze zei dat ze asexual is omdat ze geen aantrekkingskracht tot iemand voelt ofzo en ze zou nooit s*ks willen hebben of iets in die richting. Maar ze zei er ook bij dat ze eigenlijk wel verliefd wil zijn maar omdat ze het niet is identificeert ze zich met aromantic.

Maar de vraag is dus moet ik het haar vertellen of niet. Want ik ben bang dat als ik het vertel dat ik onze vriendschap verpest. En ik kan niet zonder haar. Dus wat moet ik doen? 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @rendumgayperson

Ik denk dat je het haar gewoon moet vertellen. En dan misschien dit stukje uit je topic erbij vertellen: 

Want ik ben bang dat als ik het vertel dat ik onze vriendschap verpest. En ik kan niet zonder haar.

Als ze een goede vriendin is zal ze er vast begrip voor hebben. 
 

Veel succes. Hou je ons op de hoogte hoe het gegaan is? :) 

xx Eenmeisje004 
 

Reputatie 2
Badge

hi @Eenmeisje004 

We zijn uit elkaar gegroeid dus heb het haar nooit kunnen vertellen :)

x rendumgayperson

Oh.. wat jammer. Maar nu heb je geen gevoelens meer voor haar? 

 

Onnodige quotes verwijderd. 

Reageer