Vraag

ik val op meiden

  • 7 November 2023
  • 30 reacties
  • 407 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hoi! 

Sindskort heb ik een vriendin en ik voel me daar supergoed bij. M'n ouders accepteren het en stiekem wist ik al veel langer dat ik lesbisch ben. 

 

Op school en dan vooral in de kleedkamer met gym voelt het soms wat ongemakkelijk. Net alsof meiden die wel op jongens vallen anders naar je kijken nu. 

 

Hebben meer lesbische of bi meiden hier last van? 


Dit topic is gesloten

30 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Jij weet dus niet hoe het voelt als een jongen in je komt , dat voordeel heb ik dan weer wel haha !

Ik ben voor haar ook de eerste ja , ze heeft nog nooit iets gehad met een jongen wel al getongd met meisjes maar nooit verder gegaan , Die eerste keer op mijn kamer was ook echt de eerste keer .

Wij letten toch nog wat op in het openbaar . Niet op school en bij vrienden (die zijn het intussen gewoon) , maar zomaar ergens in de stad (en zeker in bepaalde wijken) zijn we op onze hoede , gayzijn is zeker nog niet door iedereen aanvaard spijtig genoeg .

Reputatie 4
Badge +2

Nee dat gevoel heb ik nooit gehad haha. Moet er ook niet aan denken. Was het niet vreemd toen je voor je het eerst seks met een meisje had? Dat je het gevoel had dat het opnieuw een soort eerste keer was?

De eerste keer was best spannend ook hoor. Ineens doet een ander meisje je bh uit en je string uit enzo. Maar het was gelukkig wel heel vertrouwd gelijk. 

Je woont in de stad? Ja dan zou ik ook voorzichtiger zijn. Hier op platteland heb ik pas twee keer een opmerking gehad. Helaas hoort het erbij. 

Ben je dan ook wel bang op straat of gewoon voorzichtig?

Reputatie 5
Badge +4

Die eerste keer met haar was inderdaad vreemd , alleen thuis en zij kwam langs , eerst wat zoenen maar snel de kleertjes uit en mijn bed in , vooral die eerste keer beffen was speciaal  ! 

Ik woon in een kleine stad , echt last heb ik (we) nog niet gehad maar we gaan niet uitdagen door op straat te zoenen en dat soort dingen .

Reputatie 4
Badge +2

Ja dat was het bij mij ook! Mijn liefje nam eigenlijk het initiatief de eerste keer. Vind het ook heerlijk als ze mijn borsten masseert. Al zijn ze op het moment best gevoelig. Doen jullie het vaak?

Jammer eigenlijk he dat het zo moet! Ik voel me 100% gay, maar ben ook gewoon een normaal meisje verder. Val alleen op andere meiden.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi, 

Dit topic gaat in tegen forumregel 5: chatten en bloggen is niet toegestaan. 
De reacties gaan niet meer over de vraag van de topicstarter. Jullie gaan off-topic. Om deze reden wordt dit topic nu gesloten.

 

groetjes, Mariska 

De Kindertelefoon