Vraag

ik val op meiden

  • 7 November 2023
  • 30 reacties
  • 407 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hoi! 

Sindskort heb ik een vriendin en ik voel me daar supergoed bij. M'n ouders accepteren het en stiekem wist ik al veel langer dat ik lesbisch ben. 

 

Op school en dan vooral in de kleedkamer met gym voelt het soms wat ongemakkelijk. Net alsof meiden die wel op jongens vallen anders naar je kijken nu. 

 

Hebben meer lesbische of bi meiden hier last van? 


Dit topic is gesloten

30 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Ik weet eigenlijk niet wat ik ben . Ben nu al enkele maanden samen met een meid , daarvoor zowel met meiden als jongens iets gehad . Op school weten ze dat maar iedereen gaat er goed mee om , ik denk dat ik geluk heb met mijn school/klas want ik weet dat het elders soms niet zo goed meevalt .

Reputatie 4
Badge +2

@Ianka 

Wat fijn voor je! Ik heb nog nooit iets voor een jongen gevoeld eigenlijk. En meiden altijd leuker gevonden. Met omkleden met gym heb k soms het gevoel dat hetero meiden nu toch anders doen met omkleden. 

Reputatie 5
Badge +4

@Lizz06 
Daar merk ik gelukkig niks van , flauwe mopjes zijn er genoeg maar niks kwetsend . Ik doe ook normaal , ik ga mijn borsten en poes nu niet verstoppen voor hen , als ze willen kijken doen ze maar . Ik had vroeger niks met meiden , heb ook met twee jongens seks gehad maar nu gaat het héél goed met mijn vriendin , geen idee of er ooit nog jongens op mijn pad komen , momenteel ben ik meer into lesbisch maar of dat voor eeuwig is zal de toekomst moeten uitwijzen .

Reputatie 4
Badge +2

Daar merk ik gelukkig niks van , flauwe mopjes zijn er genoeg maar niks kwetsend . Ik doe ook normaal , ik ga mijn borsten en poes nu niet verstoppen voor hen , als ze willen kijken doen ze maar . Ik had vroeger niks met meiden , heb ook met twee jongens seks gehad maar nu gaat het héél goed met mijn vriendin , geen idee of er ooit nog jongens op mijn pad komen , momenteel ben ik meer into lesbisch maar of dat voor eeuwig is zal de toekomst moeten uitwijzeFijn dat het zo gaat! Ik verstop ze ook zeker niet hoor. Hoort erbij. Fijn dat je nu zo gelukkig bent en ook Fijn dat je alles zo open deelt. Heeft mij ook weer vertrouwen gegeven

Reputatie 5
Badge +4

Fijn dat het zo gaat! Ik verstop ze ook zeker niet hoor. Hoort erbij. Fijn dat je nu zo gelukkig bent en ook Fijn dat je alles zo open deelt. Heeft mij ook weer vertrouwen gegeven

Aan dat open zijn heb ik ,wel moeten werken hoor , vroeger was ik een stil verlegen seutje . Op een moment heb ik mezelf verplicht om te veranderen :  hippere kledij en meer gaan optrekken met de “coole” mensen op school . Het is ook in die periode dat ik beginnen roken ben  trouwens . Ik ben nu veel zelfzekerder , voel me beter en probeer me niks meer aan te trekken van wat anderen zeggen of doen . Er zijn natuurlijk nog mindere dagen maar ik ben nog altijd blij dat ik mezelf zo kunnen veranderen heb .

Reputatie 4
Badge +2

@Ianka 
Wel super tof dat je dit allemaal zo gedaan hebt en wie je nu bent! Ik hoop dat ik dat ook stapje bij beetje kan! Kan soms best onzeker zijn namelijk. 

Reputatie 7
Badge +9

ik weet niet wat ik ben. ik ben in elk geval geen hetero en ik ben er trots op dat ik anders durf te zijn dan de anderen. ik kijk vaak wel anders naar meiden. ergens hoop ik dat ik iets zie wat sommige jongens graag zien bij meiden. ik schaam me er wel voor dat ik zo uitgebreid naar de meiden kijk maar het is lastig uit te zetten.

ik heb wel een meisje in mijn hoofd met wie ik zou willen en dat ik thuis kan komen met haar en dan tegen mijn ouders kunnen zeggen: 'Papa, mama kunnen jullie even luisteren? Dit is mijn vriendinnetje, we zijn samen.’

en dan hoop ik op positieve reacties natuurlijk

Reputatie 5
Badge +4

Dat kwam bij mij na die eerste stap van ommekeer verder best geleidelijk hoor , heb mezelf ook al dikwijls moeten dwingen om dingen te doen of te zeggen die ik normaal niet durfde . Bij mij gaat het nu véél beter (zoals op school) maar in een grote groep onbekende mensen zal je mij nog altijd niet snel iets horen zeggen/doen . Ik heb bvb intussen ook wat uitdagende kledij maar die trek ik alleen aan op feestjes met bekenden en heel soms (binnen de perken) op school . Maar gewoon op straat blijf ik nog altijd de grijze muis met slobbertrui en spijkerbroek haha . 

Reputatie 5
Badge +4

ik weet niet wat ik ben. ik ben in elk geval geen hetero en ik ben er trots op dat ik anders durf te zijn dan de anderen. ik kijk vaak wel anders naar meiden. ergens hoop ik dat ik iets zie wat sommige jongens graag zien bij meiden. ik schaam me er wel voor dat ik zo uitgebreid naar de meiden kijk maar het is lastig uit te zetten.

ik heb wel een meisje in mijn hoofd met wie ik zou willen en dat ik thuis kan komen met haar en dan tegen mijn ouders kunnen zeggen: 'Papa, mama kunnen jullie even luisteren? Dit is mijn vriendinnetje, we zijn samen.’

en dan hoop ik op positieve reacties natuurlijk

Mijn mening is dat iederéén eigenlijk oorspronkelijk bi is , bij de meesten wordt dat uiteindelijk ofwel helemaal hetero  ofwel helemaal gay maar veel mensen blijven ook op de één of andere  manier daar ergens tussen in hangen . Vroeger werd dat genegeerd maar dat verandert nu door de opkomst van het  lgbtqia+ verhaal  waar zowat alle tussenvormen inzitten . En iedereen mag/moet van mij doen waar hij/zij zich het best bij voelt , simpel toch ?

Reputatie 4
Badge +2

Dat kwam bij mij na die eerste stap van ommekeer verder best geleidelijk hoor , heb mezelf ook al dikwijls moeten dwingen om dingen te doen of te zeggen die ik normaal niet durfde . Bij mij gaat het nu véél beter (zoals op school) maar in een grote groep onbekende mensen zal je mij nog altijd niet snel iets horen zeggen/doen . Ik heb bvb intussen ook wat uitdagende kledij maar die trek ik alleen aan op feestjes met bekenden en heel soms (binnen de perken) op school . Maar gewoon op straat blijf ik nog altijd de grijze muis met slobbertrui en spijkerbroek haha . 

Is toch ook prima! Ik ben ook echt niet op de voorgrond in een groep. Laat mij er maar lekker bij zitten en doe ook m'n woordje wel. Voel me veel fijner in een klein groepje. Wel altijd vrouwelijk gekleed. Ik hou van de wat strakkere shirtjes, rokje en jurkjes. Altijd al wel gedaan.

Reputatie 5
Badge +4

-onnodige quote verwijderd-

Die gelijkenis tussen ons is wel opvallend , ik draag ook wel graag korte rokjes met een leuke panty eronder maar die dingen had ik vroeger gewoon niet omdat ik daar niet mee durfde buitenkomen . De eerste keer dat mama me zo zag schrok die zich een bult haha ! Mama heeft meer moeite met sommige van mijn outfits dan met mijn sigaretten ,  haha !  

Reputatie 4
Badge +2

Ja en dan leuke laarsjes met hakken erbij. Love it! Mijn moeder heeft echt een mega kledingkast dus ik heb het van haar denk ik haha. Super tof dat je het nu gewoon draagt want je mag er gewoon zijn! 

 

Haha ik denk dat de mjne toch meer moeite had met sigaretten haha

Reputatie 5
Badge +4

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Haha , zo’n laarsjes maken het inderdaad af , we hebben ook hier dezelfde smaak , ik heb er ook ! Is je vriendin ook zo’n type “vrouwelijk gekleed” ? 

Reputatie 4
Badge +2

Ja en dan leuke laarsjes met hakken erbij. Love it! Mijn moeder heeft echt een mega kledingkast dus ik heb het van haar denk ik haha. Super tof dat je het nu gewoon draagt want je mag er gewoon zijn! 

 

Haha ik denk dat de mjne toch meer moeite had met sigaretten haha

Haha , zo’n laarsjes maken het inderdaad af , we hebben ook hier dezelfde smaak , ik heb er ook ! Is je vriendin ook zo’n type “vrouwelijk gekleed” ? 

Ja haha ik vind het ook heerlijk om te shoppen en lekker van alles te passen. Helft neem ik soms niet eens mee maar gewoon lekker passen en kijken hoe iets staat. 

Ja mijn vriendin heeft dat ook haha. We kunnen ook tijden tutten voor de spiegel soms oeps. En m'n papa is het dan wel eens zat hoor hihi.

En jou vriendin heeft het ook?

Reputatie 5
Badge +4

Lang optutten is wel minder bij ons maar kledij uitproberen in winkels doen we ook , samen het pashokje in en foto’s van elkaar maken haha . Op school lopen we er nogal gewoontjes bij maar voor feestjes maken we er werk van en trekken we sexy spulletjes aan  . We hebben ook ongeveer dezelfde maten en dragen ook dikwijls elkaars kledij , tot ondergoed toe haha ! 

Reputatie 4
Badge +2

Haha ja die foto's maken doen wij ook. Dacht al zijn wij nu de enige maar niet dus. Ja die sexy spulletjes doe ik ook wel hoor. Wat doen jullie dan aan? Ook de wat kortere rokjes en de strakke shirtjes? 

Qua kleding hebben wij ook wel dezelfde maat haha dus dan heb ik een extra kledingkast haha. Alleen qua ondergoed wordt lastiger. Ik heb een veel kleinere cupmaat helaas. 

Reputatie 5
Badge +4

Denk niet dat wij de enigen zijn die foto’s maken in kleedhokjes hoor , haha .

Bij het uitgaan sowieso rokjes (quasi nooit een broek) met een leuke panty eronder , liefst met een mooie string eronder mocht het rokje wat omhoog schuiven , haha . Soms ook doorkijktruitjes of hemdjes zodat de bh zichtbaar is haha . Wij hebben allebei 80B dus ook hier “uitwisseling” mogelijk . Jij duidelijk niet tevreden met je cupmaat ? Hoe heb jij je vriendin leren kennen ?

Reputatie 4
Badge +2

Nee met uitgaan ik ook niet nee haha. Dat vond mn moeder nog wel een dingetje de eerste keer haha. Ja die doorkijktruitjes zijn leuk haha. Vind bhs met kleurtjes ook echt leuk! 

 

Nee ik heb maat 75A dus best wel klein. M'n liefje heeft 75c en m'n moeder ook. Dat vind ik toch net ietsje vrouwelijker ofzo. Maar hoop dat het nog komt bij mama was het ook laat. 

Jij draagt ook strings dus?

 

 

Reputatie 4
Badge +2

En ik heb mijn vriendin leren kennen via vriendinnen. Heel grappig wel! We waren met een groepje de stad in en ik vond haar gelijk leuk. De volgende dag appte een vriendinnetje van ja beetje ongemakkelijk maar zij vindt jou leuk. En toen zei ik nou ik haar ook. 

Reputatie 5
Badge +4

Ik draag niet altijd strings maar toch dikwijls , slipjes ook , boxershorts alleen om te slapen . Heb liefst zwart of rood ondergoed , andere kleuren zijn ook ok maar géén bloemetjes- of streepjesmotief en dat soort dingen ! Ik hou ook van fantasy-panty’s , die dingen met hartjes en tekeningen erin , wel liefst zwart (mijn lievelingskleur voor kledij trouwens ) , gewone panty’s mogen ook hoor maar niet die hele dikke .

Ik ben best tevreden met mijn cupmaat , die mag zo blijven , té groot vind ik niet mooi . Maar ik snap wel dat jij de jouwe wat groter wil .

Draag jij veel make-up ?

Reputatie 4
Badge +2

Ja boxers zijn om te slapen echt ideaal. Haha toch een verschil! Ik vind die kanten bhs voorgevormd van de hunkemöller echt ideaal zitten haha. Ja panty's zijn ook leuk en van die nepleren leggings haha. Lekker goedkoop. Maar zitten wel leuk.

Ja te groot hoeft voor mij ook niet hoor. Maar iets groter mag wel hihi. 

Nou oogschaduw enzo en iets in m'n gezicht is ook wel leuk! Jij?

Reputatie 5
Badge +4

Ja boxers zijn om te slapen echt ideaal. Haha toch een verschil! Ik vind die kanten bhs voorgevormd van de hunkemöller echt ideaal zitten haha. Ja panty's zijn ook leuk en van die nepleren leggings haha. Lekker goedkoop. Maar zitten wel leuk.

Ja te groot hoeft voor mij ook niet hoor. Maar iets groter mag wel hihi. 

Nou oogschaduw enzo en iets in m'n gezicht is ook wel leuk! Jij?

Ik heb ook hunkemoller bh’s maar ook andere (nu wel eentje aan , was daarstraks wel uit bij mijn vriendin , hihi , de hare ook ! ) . Een nepleren legging heb ik niet , wél twee nepleren rokjes (die ik héél graag draag) .

Op school zelden of nooit make-up , daarbuiten eigenlijk ook vrij weinig ( soms mascara en lipstick) . Ik heb er niks op tegen maar ik sta niet met veel make-up vind ik , terwijl anderen er net mooier uitzien mét .

Nog een vraagje , heb jij vroeger ooit iets met een jongen gehad ?

Reputatie 4
Badge +2

Ja boxers zijn om te slapen echt ideaal. Haha toch een verschil! Ik vind die kanten bhs voorgevormd van de hunkemöller echt ideaal zitten haha. Ja panty's zijn ook leuk en van die nepleren leggings haha. Lekker goedkoop. Maar zitten wel leuk.

Ja te groot hoeft voor mij ook niet hoor. Maar iets groter mag wel hihi. 

Nou oogschaduw enzo en iets in m'n gezicht is ook wel leuk! Jij?

Ik heb ook hunkemoller bh’s maar ook andere (nu wel eentje aan , was daarstraks wel uit bij mijn vriendin , hihi , de hare ook ! ) . Een nepleren legging heb ik niet , wél twee nepleren rokjes (die ik héél graag draag) .

Op school zelden of nooit make-up , daarbuiten eigenlijk ook vrij weinig ( soms mascara en lipstick) . Ik heb er niks op tegen maar ik sta niet met veel make-up vind ik , terwijl anderen er net mooier uitzien mét .

Nog een vraagje , heb jij vroeger ooit iets met een jongen gehad ?

Oehh leuk! Vind het altijd leuk elkaars bh uit te doen hihi. Ik ben vanavond ook weer met m'n meisje dus dan zal dat vast ook gebeuren. 

 

Ja die rokjes zijn leuk! Heb ik ook hoor. Staan wel sexy. En zitten ook nog lekker.

Nee ik heb nooit iets met een jongen gehad. Ook nog nooit vlinders gehad voor een jongen. Ben wel zeker dat ik lesbisch ben. Jij hebt wel vriendjes gehad toch?

Reputatie 5
Badge +4

Eén echt vriendje , ben ook ontmaagd door hem , heeft enkele maanden geduurd . Heb er geen spijt van , was leuke tijd . Over sommige jongens fantaseer ik nu ook nog wel , maar toch méér over meisjes . Ik ben nu gelukkig met mijn liefje , maar of dat voor eeuwig is kan niemand voorspellen he . Of ik nu lesbi , bi of nog iets anders ben kan me eigenlijk niet schelen zolang het maar klikt met die persoon .

Laten jullie in het openbaar zien dat jullie lesbi zijn (zoenen , handjes vasthouden ,….) ? 

Reputatie 4
Badge +2

Is toch ook prima! Als je op dat moment er goed bij voelde dan is het goed. Ik weet ook niet of mijn liefje voor altijd is. Hoop het natuurlijk wel want we zijn heel gek op elkaar. 

Als we vannacht samen in bed liggen en ze kruipt zo heerlijk tegen mij aan dan voelt het zo goed. Ik ben wel echt lesbisch. Moet er niet aan denken met een jongen te zijn hihi.

Is het voor jou liefje ook haar eerste relatie met een meisje?

Ja wij lopen wel gewoon hand in hand en zoenen. Voor mij is het ook nooit een vraag geweest of ik op meiden viel en nu ik ook uit de last ben mag iedereen het zien.