Ik kan niet meer... en ik zoek hulp :(


Reputatie 3
Badge +2

Hey hey…

Als je verhaal dit triggerd... stop dan met lezen...

ik wil me verhaal even doen... en advies vragen :( want ik weet het niet meer... ik ben dus Luna. Een transgender meisje. Ik stuggle al best lang met mezelf. Alleen... ik probeer hier verandering in te brengen. Mijn ouders... jah die willen het niet ofzo. Ik heb pas naar een instelling gegaan op gesprek. Ze vroegen of ik met zelfmoord gedachten zat... ik zei nee. Omdat ik niet thuis weg wou. Maar sinds doen word het erger thuis. Ze schelden en roepen... ik heb mijn allereerste afscheidsbrief gemaakt. En schrijf dit op het moment dat ik weg loop. Inderdaad. Ik ben niet meer thuis. Niemand weet waar ik ben. Buiten ikzelf. Sinds vandaag gaat het werk mij ook Luna noemen. En niet meer bij mijn dead name... ik ben alleen bang... ik weet niet meer wat ik moet doen. Want ik ben zo bang.. ik snij mezelf ook. En wil mijn eerste zelfmoordpoging doen :(. Ik wil eigenlijk nu wel naar instelling. Omdat alles erger aan het worden is. Alleen ... ik durf niet te bellen naar hun. Ik word bijna ook 16.. dus ik kan het ook niet allemaal alleen... want ik durf ook gewoon niet... iemand die me kan helpen :( ik durf niet meer naar huis... of naar school... want daar pesten ze me ook… Ik ben bang dat ik depressief ben.. en dat ik mezelf niet meer onder controle kan houden :( Hopelijk is er snel hulp.. of toch iemand die me hier al kan helpen..

 

Groetjes xx

lunatjeee.xoxo 


19 reacties

Reputatie 1
Badge

Ahww meissie!

Onthoud, zelfmoord is niet de oplossing. Het is een blijvende oplossing voor een tijdelijk probleem. Ik denk dat het slim is om te bellen naar de instelling. Zij kunnen je helpen en zoals ik lees is thuis blijven ook niet echt een goed idee. Probeer ze te bellen en leg het verhaal uit. Je bent nog zo jong. Je kan dit echt aan en laat me even weten hoe het is gegaan Luna. En de mensen op school die je pesten zijn gwn beetje apart whahahaha. Laat ze maar lekker kletsen. Ze hebben toch niks te maken met jouw leven. 

Succes lieverd het komt allemaal echt goed. <3

 

Liefs van mij x 

Reputatie 3
Badge +2

Hey hey…

Bedankt voor je snelle antwoord… 

Het ding is.. ik durf niet bellen.. ik ben zo bang… En school… jah… :( Ik weet het allemaal niet meer. Als ik zelfmoord doe. Ben ik toch van alles af? :(

 

Groetjes xx

lunatjeee.xoxo 

Reputatie 7
Badge +15

Hey luna, 

wat naar om te horen dat het zo slecht met je gaat. 
 

Ik weet niet war je bent, maar je moet in het donker nergens alleen rondzwerven, kijk of je naar een vriend(in) kan vannacht. 
 

Als het echt zo slecht gaat thuis, is de beste optie voor jou idd misschien wel een instelling. Ik weet niet hoe ik je kan helpen dat je gaat bellen, en ik wil je niet pushen, maar ik wil je wel even zeggen dat je eerlijk moet zijn, en als het zo slecht gaat ECHT contact op moet nemen.  Misschien is een pleeggezin ook een goed idee, meer ik weet niet of je dat zelf wilt. 
 

ik zou morgen eens bellen/chatten met de kindertelefoon. Om (anoniem) te kunnen kijken wat opties zijn voor jou. 
 

en als laatste wil ik even zeggen, dat het goed komt, dat beloof ik je, misschien voelt het niet zo, maar vertrouw me, zelfmoord is niet de juiste uitweg, je komt er wel, en je bent het leven waard, ookal lijkt dat misschien nu niet zo, het komt goed. 


het liefst geef ik je nu een echte knuffel, maar helaas kan dat niet, dus dan maar  een virtuele hug. 
Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 3
Badge +2

Hey hey… @Mij_niet_gezien 

Dankjewel <3 Ik zal morgen eens bellen… <3

 

 

Groetjes xx

lunatjeee.xoxo 

Reputatie 7
Badge +15

Hey @lunatjeee.xoxo

is het gelukt om de kindertelefoon te bereiken? Of contact op te nemen met de instelling? 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 3
Badge +2

Hey hey… @Mij_niet_gezien 

Ik heb met school gepraat. Ik ga zo naar het ziekenhuis. Voor een crisisopname... Ben wel bang:( 

 

 

Groetjes xx

lunatjeee.xoxo 

Reputatie 7
Badge +15

Dat is niet niks, sterkte meis! 
 

 

-onnodige quote verwijderd-

Reputatie 3
Badge +2

Ik ben bang wat er gaat gebeuren met mij :(

Reputatie 7
Badge +15

Dat snap ik heel goed, het is ook niet niks! 

 

Ik zou proberen goed aan te geven wat je wel, en niet fijn vindt, dan kunnen ze er daar rekening mee houden.

ik wens je nogmaals heel veel suc6! 
 

Mij_Niet_Gezien 
 

-onnodige quote verwijderd-

Reputatie 3
Badge +2

Dankjewel <3 ik hou jullie op de hoogte!! Tips zijn nog steeds welkom!

Reputatie 5
Badge +3

Hey lieve Luna,

Ik lees dit nu pas. Hoe gaat het nu met je? Laat even weten. Je reageert zo lief op andere berichten van me. 

Ik wens je veel hoop en liefde toe, er zullen betere tijden komen. 

Dikke knuffel 

Vosje

Reputatie 3
Badge +2

Hey hey… @vosje_09 

Ik lig ondertussen al even in het ziekenhuis… Ik moet elke avond aan de monitor. Omdat ik kan weglopen anders… ( Wat ik niet van plan ben) enz... Maar ja.. Is standaart hier op de kinderafdeling. Er is een meisje hiere kga zo der snap vragen :) maar weet je het is zo… Hier vind ik rust en het gaat dus al beter met me :)

 

 

Groetjes xx

lunatjeee.xoxo 

Zamye god man dat is wat complicated shit luna.. fijn dat het wat beter gaat in de ziekenhuis. Ik wil graag weten wat er nog gaat gebeuren

Reputatie 3
Badge +2

Hey hey @Daniel1 

Morgen om 10u heb ik een gesprek. Hier in het ziekenhuis. Vanaf dan weet ik meer!

 

Groetjes xx

lunatjeee.xoxo 

Reputatie 2
Badge +1

Hey hey…

Als je verhaal dit triggerd... stop dan met lezen...

ik wil me verhaal even doen... en advies vragen :( want ik weet het niet meer... ik ben dus Luna. Een transgender meisje. Ik stuggle al best lang met mezelf. Alleen... ik probeer hier verandering in te brengen. Mijn ouders... jah die willen het niet ofzo. Ik heb pas naar een instelling gegaan op gesprek. Ze vroegen of ik met zelfmoord gedachten zat... ik zei nee. Omdat ik niet thuis weg wou. Maar sinds doen word het erger thuis. Ze schelden en roepen... ik heb mijn allereerste afscheidsbrief gemaakt. En schrijf dit op het moment dat ik weg loop. Inderdaad. Ik ben niet meer thuis. Niemand weet waar ik ben. Buiten ikzelf. Sinds vandaag gaat het werk mij ook Luna noemen. En niet meer bij mijn dead name... ik ben alleen bang... ik weet niet meer wat ik moet doen. Want ik ben zo bang.. ik snij mezelf ook. En wil mijn eerste zelfmoordpoging doen :(. Ik wil eigenlijk nu wel naar instelling. Omdat alles erger aan het worden is. Alleen ... ik durf niet te bellen naar hun. Ik word bijna ook 16.. dus ik kan het ook niet allemaal alleen... want ik durf ook gewoon niet... iemand die me kan helpen :( ik durf niet meer naar huis... of naar school... want daar pesten ze me ook… Ik ben bang dat ik depressief ben.. en dat ik mezelf niet meer onder controle kan houden :( Hopelijk is er snel hulp.. of toch iemand die me hier al kan helpen..

 

Groetjes xx

lunatjeee.xoxo 

hey luna,    miss kan je bellen of appen met de kindertelefoon? en dan hebben hun miss wel sites of andere platformen waar ze je verder kunnen helpen… en als ik jou was zou ik gw de instelling gaan bellen..

hoop dat jij hier wat aan hebt   liefs kayleigh xx

Hey hey @Daniel1 

Morgen om 10u heb ik een gesprek. Hier in het ziekenhuis. Vanaf dan weet ik meer!

 

Groetjes xx

lunatjeee.xoxo 

Ahh fijn voor snelle reactie. Vind je het spannend?

Reputatie 5
Badge +3

Hey lieve @lunatjeee.xoxo , wat heftig en spannend allemaal...Ik hoop echt dat je rust vind en ze je kunnen helpen. Hou ons op de hoogte, we denken aan je. Sterkte met gesprek morgen! 

Liefs Vosje

Reputatie 3
Badge +2

@kayleigh 

 

Hey hey… Ik ga afwachten wat ze vandaag gaan zeggen!

 

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +2

@staplebamium 

 

Ik krijg melding als iemand een reactie schrijft… Ik vindt het gesprek wel spannend… Kben beetje bang… Want gister avond ik lag wakker en verpleegster had me geholpen….

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

Reageer