Vraag

ik haat mijn piemel en wil hem weg


Badge

Ik ben Jaap maar ik voel me als een meisje dus ik wil mijn piemel wegdoen. Kan dat met een schaar die ik van school heb gestolen


10 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Alsjeblieft doe dat met een operatie in het ziekenhuis. Niet met een schaar. Dat is super gevaarlijk 

Badge

Maar mijn ouder die vinden dat transjender mensen weg moeten dus als ik het zeg voor de operatie gaan ze boos worden

Reputatie 3
Badge +3

neeeee  niet met een schaar doen

Als je het met een schaar doet kun je overlijden aan sepsis en dergelijke. Lijkt mij niet echt een goede optie.

Hallo @Jaapjeofanna ,

Nee, niet doen!

Kans dat je doodbloed is er wel, liever dan even wachten totdat je zelf het zeggenschap hebt dit bij een ziekenhuis te doen.Of toch nog met je ouders in gesprek gaan.

Hoi @Jaapjeofanna ,

 

We lezen dat je je niet helemaal thuis voelt in je eigen lichaam. Helemaal niet raar of erg, maar hier verandering in brengen met een schaar lijkt ons niet de juiste oplossing. Je kan elke dag met De Kindertelefoon bellen van 11:00 tot 21.00 uur (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen en samen wilt kijken naar jouw situatie en hoe we deze samen kunnen verbeteren.

 

Sterkte en veel plezier op het forum.

 

Groetjes,

Noa

 

Reputatie 7
Badge +9

@Jaapjeofanna ik snap hoe jij je voelt ik moet ook mijn gender en sexualiteit geheim houden maar je kan ook wachten totdat je op jezelf woont dan kunnen ze je niks zeggen of doen

Reputatie 7
Badge +5

Maar mijn ouder die vinden dat transjender mensen weg moeten dus als ik het zeg voor de operatie gaan ze boos worden

Operatie is volgens de enige manier maar volgens mij moet je daar 18 voor zijn

Reputatie 3
Badge +1

Hoi,

handel alsjeblieft niet zelf met een schaar, het gaat dan erg bloeden en het kan gaan ontsteken of je kan een infectie krijgen!

Heb het er met iemand over! Of spaar voor de operatie als je op jezelf woont.

Groetjes

Reputatie 3
Badge +1

neeeeeee denk er plss nog effe over na 

Reageer