Vraag

ik ga binnenkort op kamp

  • 14 March 2022
  • 5 reacties
  • 252 Bekeken

Badge

Kijk het zit dus zo over een tijdje gaan we met school op kamp alleen jongens en meiden moeten apart in verschillende kamers alleen de jongens pesten mij best wel vaak en plagen vaak omdat ik gay ben dan hebben ze het over mijn gedrag en ben je een nemer of een gever waarom boeit hun dat maar terug naar het onderwerp ik wil best wel graag daarom bij mijn vriendinnen omdat ik me dan een stuk veiliger voel maar hoe zou ik dat moeten vragen?  En aan wie  groetjes qwerty543


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Heb je geen vrienden uit andere klas? En ja waarschijnlijk gaan ze je meer pesten als je bij de meisjes slaapt

Reputatie 7
Badge +18

Hoi misschien kun je met je mentor of vertrouwenspersoon eens overleggen. Of vragen om een klassengesprek of een ' over de streep'. Zelf heb ik een klassengesprek gedaan heb ik een topic over, ' hoe vertel ik' en het hielp heel goed.  Maar dat is wel een stap. Een over de streep is algemener maar zorgt ook voor veel meer begrip voor elkaar en gaat over iedereen.  Ik hoop dat je er wat mee kunt :) 

Heel veel succes ik leef mee !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 3
Badge

Hi,

Ik zal als ik jou was met je mentor overleggen misschien kan er wel iets voor je geregeld worden.

Groetjes DatMens

Hey ik vind het stom dat ze je pesten omdat je gewoon bent wie je bent.  Ik vind het advies van de mensen hier heel goed.Het is zoals Julian zegt wat hij deed over zijn kleedstijl en gevoel.  Als ze jou goed kennen doen ze ook niet zo dom.  Ik vind dat jij gewoon van iemand mag houden als je dat voelt en niemand heeft daar wat over te vertellen!

Sanny xxxxxx

(…) Heel veel succes ik leef mee !

Groetjes liefs Julian X


Echt lief !  ik ook hoor !

Sanny xxxxx

Reageer