Ik draag een regenboog polsbandje

  • 13 August 2022
  • 9 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo allemaal, ik draag nu al een jaar een regenboog polsbandje.

De hele tekst staat in gender en seksualiteit.

Kijk daar eens even alstublieft.

Ik had het misschien gewoon beter bij seksualiteit geplaatst.

Reageer eens even alstublieft.

Ik ben ook maar een gewone jongen met interesses zoals andere jongens.

Ik heb alleen maar een andere geaardheid maar daar is niets mis mee.

Kijk eens bij gender en seksualiteit alstublieft.


9 reacties

Misschien zouden mensen reageren als je niet alles opschrijft alsof je gwn aandacht wil, want mensen worden daar echt geïrriteerd van.

Reputatie 1
Badge +1

Hallo allemaal, ik ben inderdaad gay en ik val dus op jongens.

Ondertussen weet iedereen dat ik van jongens hou. Ook mijn ouders weten het en die zien mij nog steeds even graag als voor ze dat wisten.

Je kunt aan mij echter niet zien dat ik homo ben. Ik gedraag mij gewoon maar ik kijk inderdaad wel keiveel naar andere jongens. Dat geef ik eerlijk toe.

Ik ben nog jong maar ik ken wel een jongen die een beetje ouder is en aan hem kun je wel een beetje zien dat hij homo is. Hij gedraagt zich een beetje zo. Je weet wel: de manier van spreken, zijn bewegingen en zo, zijn kleding. 

Ik wil hier alleen maar mee zeggen dat je het aan sommige jongens wel een klein beetje kunt zien. Je bent dan wel niet zeker maar je denkt het dan toch, snap je.

Ik bedoel daar echter niets mee want iedereen heeft het recht om zich te gedragen zoals hij of zij het zelf wilt. Ik respecteer iedereen ook deze jongens aan wie je het wel een beetje kunt zien. Dat mag immers ook want daar is niets mis mee.

Tegenwoordig kun je het aan mij echter wel duidelijk zien dat ik een homo ben want ik draag al een jaar een regenboog polsbandje. Ik draag het gewoon altijd en overal. Zelfs terwijl ik slaap.

Ik ben fier op het feit dat ik homo ben en iedereen mag dat zien en weten. Ik heb sindsdien wel wat vriendjes van mijn klas en de school verloren maar ik heb nog 2 vriendjes overgehouden. Bij deze 2 jongens kan ik altijd terecht en nee, het zijn geen homo's. Deze 2 jongens zijn er altijd voor mij en mede dankzij hen, voel ik mij gesterkt in het feit dat ik er duidelijk voor uit kom dat ik homo ben.

Ook mijn ouders vinden het goed dat ik, op mijn leeftijd, er al voor uit durf te komen dat ik homo ben. Zij steunen mij dan ook ten volle en zij houden nog even veel van mij als vroeger. Ik mag ook gewoon alles van mijn ouders, maar dat kun je bij mijn andere onderwerpen lezen.

Ik zoek gewoon een beetje contact met andere jongens die ook gay zijn. Of je al uit de kast bent of nog niet, dat maakt niet uit hoor. Dat uit de kast zijn zoals men het dikwijls noemt, dat vind ik een beetje een onnozele uitdrukking. Sorry hoor, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Ik ben een homo en ik schaam mij daar totaal niet voor. Iedereen mag dat zien en weten. Daarom draag ik ook gewoon altijd mijn regenboog polsbandje. Dat ging en gaat, bijvoorbeeld en vooral dus op school, wel niet altijd zo vanzelf maar erge dingen zijn er tot nu nog niet gebeurd. Je kent dat misschien wel, wat pesten en zo en soms zelfs ook wat duwen. Echt keihard slaag heb ik, almaar goed, nog niet gekregen.

Ik hoop ook nooit echt slaag te krijgen omwille van mijn geaardheid. Ik denk dat jongens die dat doen, een homo jongen slaan, dat die dat vooral uit onmacht doen. Jongens die een homo jongen slaan, die begrijpen volgens mij niet goed dat wij ook maar gewone jongens zijn. Wij doen niemand kwaad met onze andere geaardheid.

Ik kan nog wel even verder gaan zo maar dit is volgens mij toch al wel een goed begin.

Ik doe een oproep aan iedereen om te reageren. Je kunt ook vragen stellen. Als je maar even iets laat weten. Wat je geaardheid ook maar is, dat maakt voor mij totaal niet uit. Reageer gewoon.

Reputatie 1
Badge +1

Hallo, 

Als je denkt dat ik alleen maar aandacht wil, dan begrijp je niets van dit onderwerp.

Sorry hoor, maar dat is mijn mening daarover.

Reputatie 1
Badge +1

Okay, ik respecteer je mening.

Ik zoek hier alleen naar jongens die ook gay zijn en die dat, op mijn leeftijd, ook al weten en die daar al wel of nog niet echt voor uit durven komen.

Want het is, geloof mij, niet altijd een succes verhaal hoor. Ik wil deze jongens gewoon graag een hart onder de riem steken, als je dat kunt begrijpen.

Ik wil gewoon graag met andere jongens in zo'n situatie in contact komen, snap je.

Reputatie 1
Badge +1

Hallo, it's me again.

Bij mijn weten mag er op dit forum wel over dit onderwerp gepraat worden.

Ik ben ook nog maar 14 jaar en ik heb evenveel recht om hier te spreken als alle andere jongeren die hier komen.

Zoniet, zeg mij dan maar waar ik wel terecht kan.

Marco.

  1. Ik heb nooit gezegd dat er niet over dit onderwerp gepraat mag worden.
  2. Ik heb nooit gezegd dat sommigen minder recht hebben om te spreken.
  3. Ik zie in dit topic alleen een verwijzing naar een ander topic van jou, dus ik denk dat je blijkbaar aandacht nodig had, sorry hoor.
  4.  Nog een fijne dag
Reputatie 1
Badge +1

Hallo it's me again,

Ik zoek geen aandacht. Ik heb mijn gevoelens vertelt over dit onderwerp van gay zijn op jonge leeftijd.

Ik had dit geplaatst bij gender en seksualiteit maar dat vond ik achteraf niet zo goed. Daarom heb ik een korte uitleg gegeven en dat bij seksualiteit geplaatst want daar wordt nu eenmaal meer gekeken.

Ik wil gewoon mijn gevoelens en ervaringen met ervoor uit komen ik gay ben laten weten aan andere jongens die in deze situatie zitten.

Ik begrijp immers als geen ander dat het voor ons niet altijd even gemakkelijk is en ik wil andere gay jongens een hart onder de riem steken.

Ik wil laten weten dat gay zijn niks is om je voor te schamen en dat je best trots mag zijn op je geaardheid, snap je.

Bij seksualiteit wordt het gewoon meer bekeken en gelezen.

Marco.

Reputatie 1
Badge +1

Hallo it's me again,

Ik wil gewoon onder de aandacht brengen dat het niet altijd even gemakkelijk is om gay te zijn op jonge leeftijd.

Lees het even bij gender en seksualiteit en laat dan nog eens iets weten.

Reputatie 1
Badge +1

Hallo it's me again,

Ik val je niet aan en ik ga ook niet in de verdediging. 

Reageer nog eens alstublieft. Ik vraag het je.

Marco.

Reageer