Hoi, ik denk dat ik of lesbisch ben of trans(ik ben zelf een meid van 14 en 1m50)(ik weet dat ik klein ben ik vind het zelf heel erg vervelend)
als ik lesbisch ben dan ben ik sws een stud maar als k trans ben ben k trans ewaja, maar goed nu tot the point.
Ik draag boxers en wil een binder en weet bijna 100% zeker dat ik meiden leuk vind , ik draag het allerliefste jongens kleding, maar mijn moeder koopt het het liefste niet voor mij dus dan pak ik mijn broers oude kleding die hij niet meer past, ik vind het heel er vervelend dat ik niet weet wat en wie ik ben, ik heb mijzelf een nieuwe naam gegeven zonder het weten can mijn moeder ik noem mijzelf "jaiden"
Ik ga nu naar de 3e van de middelbare school en ben de hele 1e en 2e gepest omdat ik er anders uitzie dan de rest. Buiten op straat word ik soms een jongen genoemd maar ik corrigeer mensen niet meer, vroeger wel maar nu niet meer omdat ik dit comfortabel vind en ik denk dat dit beter bij mij past, aangezien ik naar de 3e ga is het moeilijk om iedereen te vertellen hoe ik me voel en wat ik nou eigenlijk ben, ik wil niet weer gepest worden,
hoe moet ik dit doen en wat denken jullie dat ik ben als je dit zo leest
Bedankt voor het lezen
Jaiden