Skip to main content

hey

Ik ben Kyran (12 jaar, in november 13) en ik weet dus al een tijdje dat ik op jongens en meisjes val, maar ik begin meer naar jongens te kijken en minder naar meisjes… Ik heb alleen het grote probleem “waar leer ik jongens kennen die ook op jongens vallen?” en op mijn school zijn er ook veel kinderen die me raar zouden vinden. Ik vind ook echt nergens andere jongens die op jongens vallen.

Hoe staan jullie tegenover homo zijn en zoeken jullie ook naar een vriendje/vriendinnetje?

Op meeste middelbare scholen zijn er GSA’s (Gender sexuality allignments) wat naschoolse activiteiten opbrengen voor mensen die deel zijn van de LHBTI community, het is anoniem en je kan het bespreken met je schoolhoofd.

succes!

Hey! Goed advies van @kikkerkoning  en op je vraag hoe ik tegen homo zijn aankijk is , wees gelukkig en geniet van wie en hoe je bent!  Ik hoop dat je een leuke lieve ♥️ vind en trek je niks aan van mensen die domme dingen zeggen. Wees trots op jezelf! 😘

Liefs, Tover xxx

Op meeste middelbare scholen zijn er GSA’s (Gender sexuality allignments) wat naschoolse activiteiten opbrengen voor mensen die deel zijn van de LHBTI community, het is anoniem en je kan het bespreken met je schoolhoofd.

succes!

Thx maar ik denk dat het niet is op mijn school, daarbij ben ik ook heel verlegen… ik vind het echt super lief dat je dit zo voorstelde!

Bye

Hallo @ik.iemand 

Het gsa is inderdaad een optie maar doet niet veel ikzelf ben op musical gegaan omdat ik het leuk vind en heb daar een paar lhbtq vrienden gemaakt je kunt ook opzoek online naar vrienden die lhbtq+ zijn!

Groetjes @Kath 

Hey! Goed advies van @kikkerkoning  en op je vraag hoe ik tegen homo zijn aankijk is , wees gelukkig en geniet van wie en hoe je bent!  Ik hoop dat je een leuke lieve ♥️ vind en trek je niks aan van mensen die domme dingen zeggen. Wees trots op jezelf! 😘

Liefs, Tover

Hey! Goed advies van @kikkerkoning  en op je vraag hoe ik tegen homo zijn aankijk is , wees gelukkig en geniet van wie en hoe je bent!  Ik hoop dat je een leuke lieve ♥️ vind en trek je niks aan van mensen die domme dingen zeggen. Wees trots op jezelf! 😘

Liefs, Tover xxx

Hi Tover

Jou tekstje is echt iets waar ik van versteld sta…zo'n lieve tekstjes die mensen zeggen tegen me zijn gewoon zo zeldzaam, dank je voor alle moed die je mezelf aanspreekt. Wees jou ook maar trots op jezelf want zo'n lieve dingen kan niet iedereen zeggen!

Byee, Kyran

Hallo @ik.iemand 

Het gsa is inderdaad een optie maar doet niet veel ikzelf ben op musical gegaan omdat ik het leuk vind en heb daar een paar lhbtq vrienden gemaakt je kunt ook opzoek online naar vrienden die lhbtq+ zijn!

Groetjes @Kath 

Hoi @Kath 

Super bedankt voor de tip, ook super leuk dat je je verhaal wil delen! Jullie allemaal helpen me vooruit!!

Bye, Kyran

Hey , het is graag gedaan en elk woord meen ik. Wat leuk dat ik je zo heb kunnen helpen 😘 be happy!! En dankjewel ook voor jou lieve woorden! 

Liefs, Tover xxx

Reageer