Ik denk dus dat ik gay ben maar ik wil niet gay zijn ik wil gwn normaal, straight, zijn :(
Ik heb laatst op discord femboy tight pics gekocht
Wat moet ik doen?
Ik denk dus dat ik gay ben maar ik wil niet gay zijn ik wil gwn normaal, straight, zijn :(
Ik heb laatst op discord femboy tight pics gekocht
Wat moet ik doen?
Oh trouwens, hier heb je wat mensen met echtgebeurde verhalen die dus van LGBTQ terug naar hun normale hetero kant keerden. Zoek op YT 'Former LGBTQ Members Say Their Changed Lives Prove Homosexuality Isn't Permanent',
Geproduceerd door The Christian Broadcasting Network. Vind je het heel erg als ik dat niet serieus neem?
Ik weet niet wat je met dat pdf’je wil zeggen. Mensen wijsmaken dat ze van hun homoseksualteit af kunnen komen als ze maar goed genoeg hun best doen is zeer kwalijk en schadelijk, vooral voor kinderen/jongeren die daar echt mee struggelen.
Deze discussie gaat verder nergens heen. Ik ben er wel klaar mee.
Ik wens je oprecht een fijne avond.
Uiteraard heb je het persoonlijk gemaakt, iets wat ik niet verwachtte van jou. Met je observatie oordeel je dat ik eem homofobe bias heb. Homofoob zijn is homo's haten, ik behandel hen hetzelfde als andere, vergeet haten.
Naast 'absence of evidence is evidence of absence' heb je ook dat degene die de claim maakt bewijslast draagt. De alfabet gemeenschap heeft zover nog niks concreets kunnen tentoonstellen voor 'je bent zo geboren'. Het feit dat ik homoseksualiteit niet toeken aan genetische factoren is dus dan ook gerechtvaardigd. Of het nou uit islamitische hoek komt of van Mars, er is geen bewijs voor genetische bijdrage.
Dat Johan Derksen dat gezegd zal hebben is dan toeval, er is namelijk weinig dat ik eens ben met hem. Maar het is wel waar hoor, kritiek op de alfabet gemeenschap is jezelf ten dode opschrijven, voornamelijk voor bekendheden. Kijk maar hoe het Rowling en Chappelle tegemoet ging, de backlash die ze ontvingen. Er wordt raar naar je gekeken als je het niet eens bent met de rest.
Van mijn kant is het compleet en wil ik vertelle
Salam
Oh nog 1 nieuwe reactie na de check. Uhm, maar wel een absurde zie ik. Niet te geloven dat je deze mensen niet serieus neemt. Iemand onder het tapijt vegen voor credibiliteit, alleen maar omdat ze christelijk zijn. Je ziet letterlijk meerdere personen die echt serieus waren en hele operaties hebben ondernomen om 'trans' te worden in de video onderaan. Als je hun verhaal hoort in de onderste video begrijp je het beter, Daarnaast zag jij de korte 2,5 minuut video en wordt het hier onderaan meer context gegeven. Misschien zie je dan wel in dat dit serieus is, maar goed ik heb niet veel hoop. Je kunt zelf hun verhaal horen op de andere video zoek 'Former LGBTQers testify...' en je ziet het vanzelf.
Dat pdf'je is om te laten zien dat mensen van de letter gemeenschap veel meer suïcidaal zijn dan de normale andere mensen. Dit heeft niet met de conversie therapie te maken, daarom stuurde ik het pdf'je. Om te zeggen dat mensen schade kunnen oplopen van conversie therapie (iets waar de ex-homo's en andere in die video over spreken), maar vervolgens wel kinderen van 13 drastische trans operaties laten uitvoeren bij henzelf waar ouders geen toestemming voor geven en zelfs de rechter het kind steunt. In Nederland mag je al hormoonbehandeling krijgen vanaf je 15e/16e. Serieus? Is dit veilig, verantwoordelijk?
Hopelijk hoef ik niet opnieuw te reageren en wens jou ook een fijne nacht.
Salam
Kijk maar hoe het Rowling en Chappelle tegemoet ging, de backlash die ze ontvingen. Er wordt raar naar je gekeken als je het niet eens bent met de rest.
Misschien zie je dan wel in dat dit serieus is, maar goed.
Ik heb de video bekeken en ik twijfel zelfs aan de echtheid van die verhalen. Dus nee, ik neem het absoluut niet serieus.
heb je ook dat degene die de claim maakt bewijslast draagt.
Ik heb jou weinig bewijs zien aandragen buiten die pseudowetenschappelijke onzin. Ik zou zeggen, lees het boek van Simon LeVay. Iemand die daadwerkelijk fatsoenlijk onderzoek gedaan heeft.
Van mijn kant is het compleet en wil ik vertelle
Kijk, en daar komt eindelijk de aap uit de mouw. Homoseksualiteit is dus een slechte afwijking die rechtgezet moet worden. Van mijn kant is het ook compleet. Ik ben klaar met je.
Lieve forumgebruikers,
deze discussie begint wel wat verhit te worden. De verschillende opvattingen zijn uitgebreid besproken, het is okee om verschillende meningen te hebben en misschien kunnen we het er over eens zijn dat niet iedereen het met elkaar eens hoeft te zijn.
De vraag van de topic starter ‘ ik wil niet gay zijn, wat moet ik doen?’ lijkt nu wel beantwoord te zijn, hoewel jullie antwoorden natuurlijk lijnrecht tegenover elkaar staan,.
Daarom wordt het topic nu gesloten.
Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.