Skip to main content

Hallo allemaal,

Zoals jullie weten dacht ik heel lang dat ik gay was. Ik denk dat ik waarschijnlijk ook wel op jongens verliefd word. Alleen denk ik dat ik waarschijnlijk bi of pan ben. Ik denk dat ik bi ben omdat ik de laatste tijd ook een beetje over meiden zit na te denken/ fantaseren.  Dat ik denk dat ik misschien ook wel pan ben is omdat ik niet meer over het uiterlijk na denk maar over het innerlijk.

Ik heb daar de laatste tijd veel struggles over gehad.

Dit is wat ik waarschijnlijk ben. Ik weet het alleen nooit zeker. Ik ben namelijk nog (steeds) niet verliefd geweest.

Liefs @NoahLovesYou 

Hoi @NoahLovesYou 

Heel fijn dat je het nu (bijna) zeker weet!

Ik wens je heel veel succes.

Je bent een fantastische jongen!

Liefs van mij ❤️

Hoi @Valeria 

Bedankt voor het compliment.

Liefs @NoahLovesYou 

( tikfoutje verbeterd en reacties daardoor samengevoegd )

Hoi lieve @NoahLovesYou ,
Eens met @Valeria , maar weet dat alles oké is he! Als je gewoon voor alles open staat kom je er vanzelf wel achter. :)

Hey lieve @Jesse08 

Ik weet het. Het is alleen vreemd dat ik in die 14 vorige jaren nog nooit verliefd ben geworden.

Liefs @NoahLovesYou 

Hoi @NoahLovesYou ,

Dat is niet heel raar hoor. 🙂 Ik weet zelf niet goed of ik verliefd ben geweest, ik heb wel een keer gevoelens gehad maar miss meer omdat dat de 1e keer was dat ik echt een goede band had met iemand, maar ik weet dat nog steeds niet goed… En kleuterliefde telt niet echt mee. 😉

Liefs.

Wat je ook bent, alles is goed! 

Ik was 14 toen ik voor het eerst verliefd werd, dus echt niet raar dat je dat nog niet geweest bent x

Liefs 

Anoniem789 

koekenpan of braadpan?

ik vind persoonlijk koekenpannen best lekker dus….    ;)

Daar ga je echt wel achter komen. Dat je nog niet verliefd bent geweest is ook zeker niet raar. Dat komt vanzelf wel een keer.

Verder weet je wel wat ik van labels vind denk ik. Je kunt natuurlijk altijd nog net als ik pomosexual worden.😉

zou ik mogen vragen wat pomoseksueel is? of maak je een grapje :)

@We_Should_Stick_Together21 In het kort, het is een label voor mensen die geen label willen. 

Heyy lieve @NoahLovesYou,

Wat fijn dat je het nu bijna zeker weet! Dat geeft je hopelijk wel wat rust! Het maakt vind ik trouwens ook echt niet uit op wie je valt hoor alles is helemaal goed zolang je maar gelukkig bent!😊

En het is zeker niet raar dat je nog niet verliefd ben geweest hoor! Dat zal vroeg of laat wel een keer gebeuren!😉

Liefs, ItsJustMe <3

@We_Should_Stick_Together21 In het kort, het is een label voor mensen die geen label willen. 

Dankje voor de uitleg 🙂 nu snap ik t 

Hoi allemaal,

bedankt voor jullie support. Ik vond het alleen prettig om het hier even te delen.

Liefs @NoahLovesYou 

Reageer