Ik ben lesbisch of bi, maar hoe moet ik het mijn ouders vertellen?

  • 17 February 2023
  • 4 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben nu 13 jaar en ik zit een beetje te twijfelen of ik bi of lesbisch ben. Met bi zou ik bedoelen 99% meisjes en 1% jongens. Kijk die 1% is toch nog wel iets dus daarom twijfel ik. Ik heb ook geen idee hoe ik het mijn ouders zou moeten vertellen. Ze zouden het pas gaan geloven als ik met een meisje thuis kom en moet ik het dan überhaupt wel vertellen. Ik vind ook mijn bestie leuk en ja ze is een meisje, maar moet ik dat dan ook aan mijn ouders vertellen of… Help, ik weet het gewoon even niet meer.


4 reacties

Badge

k ga je proberen te helpen, je moet miss fftjes wachten met het zeggen en met je vriendin erover praten, en pas aan mensen zeggen als je er klaar voor bent :)

 

veel succes <333

Reputatie 7
Badge +19

Je moet vertellen waar jij je fijn bij voelt en dat mag op je eigen manier en tijd. Je kan het bijvoorbeeld gewoon zeggen of je kan het opschrijven en aan je ouders laten lezen. 

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb van daag op een hele subtiele moment aan mn vriendengroep (alleen de meisjes) gevraagd of ik de enige was die meisjes leuk vind. Helaas was het antwoord ja :(, misschien komt er ooit wel iemand anders die ik leuk vind.

Reputatie 7
Badge +19

-onnodige quote verwijderd-

Je komt vast wel iemand tegen. En je bent ook nig best jong he, veel meiden zijn misschien nog niet uit over hun geaardheid 

Reageer