Hey lekkere schatjes van me,
Ik heb de laatste tijd een beetje last van veranderingen. Ik ben al heel lang gay en ik hou nog steeds heel erg van mijn vriendje. ( ik ben al inmiddels al de tel kwijt van hoe vaak ik op hem heb gelegen). Maar ik vind dat ik de laatste tijd steeds meer vrouwelijker wordt. Het begon allemaal toen ik een keer H*nkemuller opende op het internet, om te kijken of ze daar ook mannen ondergoed enzo verkochten. Toen zag ik een lingerie setje voorbij komen. En ik vond hem best wel mooi. Vuurrood en een mooie gedetailleerde top. Ik had toen ook gezien dat als je hem wilt bestellen, dat je ook de cupmaat kan bepalen. Ik dacht toen: ik zal hem wel op A zetten, want ik heb geen borsten. Ik ben een man. Dus nadat ik had besteld en binnen had gekregen, trok ik hem aan en ik voelde me zo sexy in dat setje. En toen heb ik uit enthousiasme nog drie setjes besteld. En ik vind ze allemaal mooi.
Maar het gaat nog verder. Ik draag nu sindskort ook makeup, en ik draag vaak hoge hakken. En ik denk vaak van hoe het zou zijn als ik zwanger kom worden. Maar soms zou ik ook dan botox laten nemen, mijn billen groter laten maken, of borsten laten maken.
En ik heb ook al eens die trend gedaan waarmee je je lippen groter kan maken met een glas. En ik heb al eens een keer mijn haar geverfd en ik lak ook vaak mijn nagels.
Dus ik zit met de vraag: Wil ik nou een vrouw worden, of wordt ik gewoon geil als ik me gedraag als vrouw. Want zelfs als ik poedelnaakt in bed, met een beetje olie mezelf aftrek, denk ik ook vaak dat ik boven op een man lig of dat ik voor de spiegel sta met een dikke buik.
Dus zijn er meer jongens die hier last van hebben?
Groetjes,
Ikhouvangespierdemannen1809