Skip to main content

hallo ik ben dylan ik ben een transgender ik erg fijn maar ik weet niet naar welke wc ik moet 

Hoi ​@dylanpowerbank 

Mijn vriendin/vriend had ook dit probleem. Wat ie deed was ze deden is aan mensen vragen welk gender ie heeft en er kwam meisje uit. Dus ze gingen naar de meiden wc (ook veel minder gedoe met urinoirs of irritante jongens) 

Ik heb een vraagje. Heb je bij jouw school niet gemixte wcs? Ik heb gemixt, meiden en jongens wcs. 

Nog een tipje.

Als je nog ongesteld word of bent ga dan naar de meiden, het is handiger omdat ze daar ook dingen voor hebben. 

Hoop dat dit helpt

Liefs, ​@Sunny 

Hey,

Gewoon doen waar jij je het beste bij voelt, al is het inderdaad slim om als je ongesteld bent (als je dit hebt) bij de meiden te gaan, omdat ze daar prullenbakken voor tampons etc. hebben.

hoi allenmaal dit waren echt gouden tips normaal at ik de tampons namelijk gewoon op het zal je verbazen hoe lekker ze eigenlijk zijn 😁normaal ging ik altijd bij de jongens naar de wc maar toen werd mijn broek is een keer naar beneden getrokken dus dat was niet zo fijn ik ga de volgende keer wel nog steeds naar de jongens wc en misschien deel ik nog een paar tikken uit 😆

Hey dit is echt niet okay. Ik ga ervan uit dat het tampons eten deel een grap is, anders zou ik je adviseren dit niet meer te doen, dit kan niet gezond zijn voor je en ik zou zeggen dat er ook groot stik gevaar zit. Als je broek naar beneden wordt getrokken zou ik zeker weten naar een leraar of iemand anders gaan, dit is echt niet okay.

nou dat is juist het probleem de leraar dee mee en maakt filmpjes en over die tampons was geen grap 🤔en er is op mijn helaas geen gemixte wc ik doe het de volgende keer wel gwn in de hoek van een lokaal op in de bosjes 😝heb je nog meet tips

In een ander topic had je het over je vriendin en hoe je seks had met een transgender in een toilet.  Je zegt gekke dingen.

Eeuh...…

https://forum.kindertelefoon.nl/gender-seksuele-identiteit-170/transgender-wou-seks-met-mij-hebben-93320

Als je dingen wil posten kan het handig zijn om in ieder geval te proberen het een beetje geloofwaardig te houden. Ben het eens met ​@Diana . Erg merkwaardig. Als je ergens iets over wil weten of ergens mee zit, vraag het gewoon of deel je problemen.  

Tartan 

Reageer