Vraag

ik ben bi

  • 18 October 2023
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Hi,
Ik ben Sophie van 13 jaar en ik ben bi. Ik heb het aan mijn broertje verteld, maar ik durf het nog niet tegen mijn ouders te vertellen. Ik heb een paar weken een meisje gedatet, het is nu uit. Ik val op meisjes en jongens. Heeft iemand tips hoe ik het kan vertellen en of ik mijn ouders kan vertrouwen?


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoi hoi,

Je kan nooit weten hoe je ouders reageren als je ouders een beetje normaal zijn dat zullen ze normaal reageren en nog steeds even veel van je houden. Je bent natuurlijk ook nog niet verplicht om uit de kast te komen je bent überhaupt nooit verplicht om het te vertellen alleen wanneer jij je er fijn bij voelt. 

Hoop dat dit helpt 

Doei doei

Reputatie 1
Badge

Hoi Sophie ik ben ook bi ik vond het best spannend om het te vertellen vooral omdat ik gescheiden ouders heb  ik snap dat je in je hoofd vooral bezig bent met hoe je ouders reageren maar als je niet streng gelovig bent dan zullen ze waarschijnlijk gewoon reageren 

Nog meer tips

ik heb zelf een hele grote fout gemaakt ik heb het namelijk aan een vriendin verteld waardoor nou heel de klas het weet (ze hebben gewoon lief gereageerd er is ook niks veranderd aan hoe ze zich gedragen tegen mij)  dus geef ik je als tip als je het nog niet tegen je ouders heb verteld vertel het dan ook niet aan vriendinnen of andere personen je kan het wel vertellen maar aleen tegen iemand waarvan je zeker weet dat ze of hij het nooit zou zeggen zoals bij mij m’n beste vriendin 

ik hoop dat je er iets aan had byeee ❤️ 

Reageer