Skip to main content

Hoii, ik ben een meisje van 14 en ik val op meiden. Ik zit nu in de 2e maar ik wist al dat ik op meiden viel in groep 7. Ik dacht toen nog dat ik bi was en dat heb ik toen ook tegen mijn vrienden en mn moeder gezegd.

  In groep 8 wist ik pas echt dat ik helemaal nietop jongens viel en dat wist mn hele klas.Ik had een vrij kleine klas (15 leerlingen) en we waren 1 grote vriendengroep. Iedereen was vrienden met elkaar en er werd ook niemand buitengesloten/gepest. Daarom had ik er ook geen probleem mee om open te zijn over mijn sexualiteit. Niemand had daar ook problemen mee  en ik was er ook heel open over.  Er zaten toen 4 meiden in die klas die ook op meisjes vielen dus dat hielp ook mee. Ik wist wel dat als ik naar de middelbare ging dat er dan anders werd gereageerd dus ik hield het toen meer voor mezelf.

Toen ik in de eerste zat kreeg ik mn eerste vriendin met wie ik 2 maanden verkering had. Ik was toen ook uit de kast gekomen bij mn nieuwe vriendgroep en die hadden er ook geen problemen mee. (Ik heb al 7 jaar dezelfde beste vriendin en zij zit ook in die vriendengroe, en in groep 8 was zij ook bi en had ze verkering met een meisje) maar ik vertelde niet persee aan andere mensen dar ik met een meisje had. Uiteindelijk had ik het uitgemaakt (niet om het feit dag het een meisje was maar gewoon voor iets ongerelateerds)

Ik zit nu in de 2e en ik wil heel graag een vriendin. Alleen ben ik nu bang om "opnieuw" uit de kast tekomen omdat ik dit jaar natuurlijk in een andere klas zit (wel met dezelfde vriendengroep). Ik ken nu veel meer mensen dus ik dat betekent dat als ik een vriendin krijg dat ik ook meer mensen moet vertellen dat ik ook oprecht een vriendin heb. Ik schaam me er niet persee voor, maar ik wil gewoon niet gepest worden omdat ik op meiden val. En dit schooljaar heb ik ook nog niet echt iemand leuk gevonden dus ik denk dat mn vrienden ook een soortvan zijn vergeten dat ik op meiden val.

Mn beste vriendin heeft nu een vriendje(en ze is nu hetero)  en voor de rest ben ik niet echt vrienden met andere gay mensen. De enige gay vrienden die ik heb zijn een beetje 'alternatief' (ik eigenlijk ook wel) en die worden ook gepest. Maar dat komt ook omdat ze meer 'emo' zijn.  Zelf kleed ik me ook wel wat alternatiever maar ik ben wel sociaal en ik hou ervan om met mensen te praten waardoor ik ook veel vrienden heb en niemand mij pest ofzo.

Dus long story short, ik will heel graag een vriendin maar ik ben bang van de reacties van mensen als ik bijvoorbeeld tiktoks met haar maak of als ik iets repost over een relatie en mensen dan vragen "Omdd heb je een vriendje bla bla" en dan moet ik gaan vertellen dat ik met een meisje heb.

Ik ben trouwens ook christelijk dus misschien gaan mensen dan denken dat ik God verraad ofzo terwijl ik het zelf helemaal niet zo zie. Ik weet dat God nog steeds van mij houdt dus ik heb hier vrij weinig moeite mee.

Sorry voor deze paragrafen maar het is nu 1 uur snachts en ik wilde toch even mn verhaal doen😭

 

Geen reactie

Reageer