homophobie in school

  • 24 May 2024
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Weet de weg
  • 34 reacties

Ja we hebben er bijna allemaal mee te maken homofobie op school ik hoor het veel van dat is echt gay ,vieze homo etc. Ik ben niet uit op school dus voor mij is het niet zo'n groot probleem kwa pesten maar ik weet dat als ik mensen vertel ik lastig gevallen ga worden op school hebben we ook een gsa maar die bestaat gwn en naast paarse vrijdag doen ze niet veel als dat soort dingen worden gezegd grijpen ze ook niet in het enige wat ik goed op school vond is dat we voor een half jaartje een heel liefe openlijke lisbische docent hadden waarmee ik het wel goed kon vinden en als je haar naarbeneden wilde halen vanwege haar seksualiteit werd je wel bestraft en al die homophobie gaat wel een beetje door mn hoofd heen hoe veel het wel niet gebruikt word sorry dit is een soort ik die hier over aan het praten is maar hoe zit het bij jullie op school?? 

Groetjess @Kath 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Kath 

Ik heb hier ook wel last van.

Ik heb gegeven moment besloten om het te negeren.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ja helaas is het overal, jammer genoeg. Het slaat nergens op en is heel dom. Maar intussen hebben veel mensen er last van en soms gaat het met geweld enzo.  Ik zelf trek me sinds een tijdje niks meer aan van sommige mensen, en ik merk dat als mensen je kennen dat ze je dan makkelijker accepteren.  Ik ben zoals ze noemen soms een meisjes achtige jongen( zeggen ze dan) of wat mij betreft ben ik  gewoon  ik 😎maar ik draag net zo makkelijk een rokje als een baggy of een stretch etc etc. Dat maakt dat sommigen daar weer van alles van denken te moeten vinden. Jammer die bemoeierigheid. Ik ben het met je eens dat het erg is. Het enige wat we nu kunenn blijven doen is iedereen zichzelf laten zijn. En anderen vertellen hoe jij er over denkt. Het valt me al een tijdje op dat er toch gelukkig ook best een boel mensen geen nare ideeën hebben en anderen wel respecteren.  Ik laat mezelf gewoon zien, en we moeten dat allemaal doen, zodat ook die types die rot opmerkingen maken zien dat zij raar aan het doen zijn en niet wij! 🌈

Liefs Tover xxx

Reageer