Vraag

homofobie

  • 24 October 2021
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Badge

Hallo mensen,

Bij mij in de buurt vinden een paar mensjes het leuk om mij uit te schelden voor hoe ik mij uit. Ze noemen me onder andere hoer, lesbi, emo, enz. Ze hebben ook op mij gespuugd en in feite elke keer als ze me al zien komen ze op me af en roepen ze dingen if gooien ze iets. Het maakt ze vrij weinig uit of ik nou wel of niet met vrienden ben. Ze hebben ook gedreigd om met me te vechten. Ik denk dan zo van ‘ja ehm wat voor zin heeft het ik weet niet wat je wilt maar als je mijn seksuele geaardheid graag wilt veranderen dan werkt dit zekerweten niet.’. Mijn moeder vind sat ik iets terug moet doen en daar heeft ze een punt maar ik vind het echt zo moeilijk om dat te doen. Heeft iemand een idee wat ik kan doen zodat ze ermee ophouden? Zo ja wat?


1 reactie

Badge

 Ohneee wat erg van die mensen!! Misschien kan je die plek waar die mensen zijn ontlopen? Of is dat geen optie als je op die plek moet komen? Ik zou niet gaan vechten ofzo want straks gaat het uit de hand lopen en wordt het gevaarlijk.  Misschien kan je moeder een keer meegaan als je er naar toe moet? Ik weet niet of dat kan maar de politie bellen als het gevaarlijk wordt? 

Liefs Enby🍀

Reageer