Skip to main content
Vraag

Hoeveel genders?

Toon eerste bericht

31 reacties

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3309 reacties
  • 27 maart 2025

Goed gezegd ​@Tover01 ! Ik haak daar graag bij aan met dit geweldige lied: 

https://youtu.be/IZPGp5H4jJ4?si=ELeG-QN9ToxI45oC 

(Robert Long -allemaal angst) Thuis de LP in de verzameling en ik heb het nummer als eerste gehoord van dezelfde dominee als die mij kennis liet maken met de betere metal en de Simple Minds 💪😎😁 

Groetjes liefs Tartan X

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Iedereen heeft andere meningen. Dat mag.

Het blijft een feit (als ik de BBC en het AD mag geloven) dat Trump heeft besloten dat er maar twee geslachten (sexes) mogen zijn. Dit is feitelijk niet waar. 

Ik vindt dat je mag kiezen wie je zelf wilt zijn, want je bent het tenslotte zelf. Ik zal misschien een mening hebben, maar dat betekent niet dat ik vind dat het niet mag. 

Liefs 

Yehrom
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 32 reacties
  • 27 maart 2025

@anoniempje6666 

Ik vind gwn dat het niet uitmaakt wat/wie je bent alleen maar dat je gelukkig kan zijn met wie je bent (ik niet bcz slechte uiterlijk)

onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon.

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2516 reacties
  • 27 maart 2025

* ik moet mezelf eig nog aanvullen, namelijk dat we soms doen alsof het voor mensen een keus is om een bepaalde geaardheid te hebben, nou dat is het dus niet. Ik kon dus beter zeggen " laat een ander lekker zijn wie die nu eenmaal is" 

@Tartan15  wat een top tekst!  En dat dat al zo oud is! Kon nu ook wel geschreven zijn! 

Liefs Tover xxx

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4222 reacties
  • 27 maart 2025

@Tartan15 Goed nummer. En ook nu nog heel toepasselijk op heel veel mensen.

Ik ben het ook eens met ​@Tover01  Mensen die telkens bezig zijn met wat een ander wel of niet doet zijn meestal heel erg onzeker. 

Transgenders bestaan. Ze hebben altijd bestaan en ze zullen altijd bestaan. Wat de TS, ik, Diaper Donny of de bakker op de hoek daar van vinden boeit niet.

Ik herhaal het nog maar eens, soms is het beter om geen mening te vormen over zaken waar je 0,0% verstand van hebt.

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3309 reacties
  • 29 maart 2025

@tim16  hear hear! Zo is het ! 👍

Groetjes liefs Tartan XxX

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen