Vraag

Hoe word je hetero?

  • 15 April 2023
  • 5 reacties
  • 237 Bekeken

Badge

Hoi ik ben 14 jaar , meisje.  ik wil echt absoluut niet meer gevoelens hebben voor meisjes. Ik weet dat ik meisjes en jongens leuk vind maar ik wil dat niet meer, ik wil gewoon normaal en hetero zijn. Dus weet iemand hoe ik van deze gevoelens voor meisjes af kom?? 


5 reacties

Je bent sowieso normaal hoor, op wie je ook valt! Ik kan je helaas geen tips geven, want als jij deze gevoelens hebt dan heb je die en dan kom je er ook niet zo makkelijk van af, of je moet voor jezelf erachter zien te komen of je echt alleen op jongens valt.

Als je bi bent is dat gewoon zo, kan je niks verder niks aan doen.

Badge

Je moet af van het idee dat hetero ‘normaal is’ je ben goed zoals je bent! Gevoelens zijn geen dingen waar je zomaar van af komt. Het beste wat je kunt doen je jezelf te leren accepteren zoals je bent, en je hoeft dat niet te veranderen!

Reputatie 4
Badge +3

heyy , ik zelf val ook op vrouwen en ik heb ook wat een ontkennings fase gehad van “oh maar ik wil normaal zijn” het is echt niks om je voor te schamen en als het nou eenmaal zo is dan kan je jezelf echt niet forceren om wel een jongen leuk te vinden want uiteindelijk zit je jezelf dan alleen maar in de weg . ofterwijl accepteer jezelf voor wie je bent , het is echt niet erg en je hoeft je er zeker niet voor te schamen <3

Reputatie 7
Badge +9

Je kan niet je seksualiteit veranderen en je bent niet raar als je bi bent of geen hetero bent 

je kan je sexualiteit niet veranderen en je bent gewoon normaal.

Het is helemaal niet raar dus je hoeft je ook niet te schamen

 

Reageer