Vraag

Hoe weet je of je Insecure bent of niet

  • 10 August 2022
  • 4 reacties
  • 52 Bekeken

Badge

Hii Ik voor me meer een jongen en ik wil de borsten daarom weg hebben en de heletijd vind Ik ze vervelend maar opeens wil ik ze juist groter en een meer gespierde vrouwen lijf ofz. En ik weet niet waar dit vandaan komt ben Ik nou wel echt trances of niet maar als ik me zelf er goed vind uit zien ain het lichaam dan vind ik het nog steeds niet goed en opeens wil ik juist groter en ik weet het niet meer:// En als ik me lichaam bedek vind ik het diner maar Ist dat omdat ik misschien gewoon Insecure ben dan trans en misschien gwn een masc girl ben???? En misschien wil ik alleen een mannen lichaam zo dat ik daar van af ben????


4 reacties

Badge

Want ben ik random van ze zijn te klein en wtf.

Badge

Hii Ik voor me meer een jongen en ik wil de borsten daarom weg hebben en de heletijd vind Ik ze vervelend maar opeens wil ik ze juist groter en een meer gespierde vrouwen lijf ofz. En ik weet niet waar dit vandaan komt ben Ik nou wel echt trances of niet maar als ik me zelf er goed vind uit zien ain het lichaam dan vind ik het nog steeds niet goed en opeens wil ik juist groter en ik weet het niet meer:// En als ik me lichaam bedek vind ik het diner maar Ist dat omdat ik misschien gewoon Insecure ben dan trans en misschien gwn een masc girl ben???? En misschien wil ik alleen een mannen lichaam zo dat ik daar van af ben????

En nu ben Ik er juist wel blij mee maar ik voel me nog steeds short niet echt ofz maar Idk

Hi,

Aan je berichtje te lezen ben je volgens mij niet helemaal zeker over jouw lichaam en dat is oké, persoonlijk denk ik dat je momenteel vooral wat onzeker bent (misschien heeft dat ook wat met de leeftijd te maken) en jezelf nog verder moet ontwikkelen. Natuurlijk kun jij het beste aanvoelt of jij je een jongen, meisje of genderneutraal voelt, en dus ook of je trans bent. 

Ik wil je vooral meegeven om te proberen er niet te veel waarde aan te hechten en vooral doet wat op dit moment goed voor jou voelt. En voor de geruststelling… Het geeft echt nog niet als je niet weet welk gender je je voelt, misschien is dat over een aantal maanden of jaren weer helemaal anders! Geeft het wat tijd en doe wat fijn voelt voor jou <3

Reputatie 6
Badge +3

Hey Justsomeoneboy,

Het maakt niet uit of jij trans of iets anders bent, jij bent wie jij bent!

Als je niet zeker weet wat je met je lichaam wilt, is het misschien handig om het even te laten. Als je er dan na een tijdje op terug komt, kan je er weer rustig over nadenken. Niet alles hoeft in één keer beslist te worden.

Groetjes iemand.

Reageer