Vraag

hoe weet ik of hij gay is?

  • 12 March 2021
  • 3 reacties
  • 158 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo allemaal,

Er is een jongen in mijn klas en ik denk dat hij gay is, (ik vind hem niet leuk ofzo). Mijn gaydar gaat namelijk af bij hem, nou heb ik heel slechte gaydar dus weet ik niet of het klopt. Ik vraag het me nu al een tijdje af, maar ik durf het niet te vragen! Het is net zo’n vraag als dat je vraagt of een vrouw zwanger is: Ja, niks aan de hand; nee, fatshame; snap je. En ik ben ook bang dat als ik het vraag dat hij dan denkt dat ik hem leuk vindt, omdat hij weet dat ik gay ben! Dus weet iemand hoe ik erachter kan komen zonder het direct te vragen?


3 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Vragen, of een van z’n vrienden...

Het is lastig te herkennen of iemand gay is zonder dit te vragen aan diegene. Daarom lijkt het mij inderdaad zoals hierboven ook al word gezegd dat je het een keertje vraagt! Iets vragen hoeft niet meteen te betekenen dat je diegene leuk vind, kan natuurlijk altijd gewoon uit interesse komen.

Groetjes!

Reputatie 3
Badge +2

Je kunt ook gewoon accepteren dat je het niet weet, maar dat is echt voor veel mensen geen optie (voor mij ook niet, ik heb toen ik heel kein was een kinder bureautje van de trap gesmeten omdat ik wilde weten hoe de onderdelen aanelkaar vast zaten), als je het echt wilt weten zou ik het hem gewoon vragen en beginnen met iets als gewoon puur uit intresse of iets anders maar ik zou het niet aan een van zijn vrienden vragen want het is niet heel leuk als hij ontdekt dat je naar zijn geaardheid zit te graven terwijl hij mischien vindt dat het je niks aangaat

Reageer