Vraag

Hoe vertel ik mijn ouders dat ik op jongens val?

  • 31 May 2023
  • 8 reacties
  • 103 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik durf het nietttt


8 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoi! Probeer anders eerst een vriend of vriendin het te vertellen! 

Het is totaal niet erg om homosexueel te zijn! Of wat dan ook! 

Wees jezelf en doe het! We geloven in je!!!!!! 

Groetjes!

Reputatie 7
Badge +6

Gewoon doen! Ik geloof in je! Ik weet zeker dat je ouders het zult respecteren:) 

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 1
Badge

Hoi! Probeer anders eerst een vriend of vriendin het te vertellen! 

Het is totaal niet erg om homosexueel te zijn! Of wat dan ook! 

Wees jezelf en doe het! We geloven in je!!!!!! 

Groetjes!

Dankjeee ❤️

Reputatie 1
Badge

Gewoon doen! Ik geloof in je! Ik weet zeker dat je ouders het zult respecteren:) 

Liefs x Banaantje <3

Thanks😘

Mijn advies, toch gewoon zeggen, want door eerlijk te zijn bereik je het meeste en zullen ze het waarschijnlijk ook gewoon accepteren. 

Badge +1

gewoon doeen! you can do thiss! :)

Reputatie 4
Badge +1

Ik denk dat je ouders super blij zullen zijn dat je eerlijk bent en lekker doet wat je zelf wil! Ik geloof in je!

Good Luck!

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @OnthoudDit ,

 

als je het lastig vindt om het persoonlijk te vertellen, dan kun je ook een briefje schrijven en dat bv op het kussen van je vader of moeder leggen voordat je naar school gaat en dan kan je vader/moeder dat briefje lezen en als je dan uit school komt kunnen jullie er over praten. Das misschien ook een beetje spannend, maar ja, het werkt wel.

Als ze allebei zijn werken als jij naar school gaat kun je ook een berichtje sturen bijvoorbeeld.

Toen ik het aan mama vertelde was ze niet echt verbaasd, omdat ze wel eens gedacht had dat ik misschien op jongens viel, maar ze wilde mij de kans geven om zelf het moment te kiezen, waarop ik het vertelde. Misschien heeft jouw vader of moeder zoiets ook wel eens gedacht en is ze/zijn ze blij dat jij er over begint.

Ik moest wel een beetje huilen, maar het waren ook wel tranen van blijdschap dat het eruit was.

Daarna is het makkelijker, want je kunt dan gwn praten over dat je een leuke jongen hebt gezien, net zoals hetero's ook over hun vriendje of vriendinnetje praten.

 

Het komt vast goed en prik voor jezelf een moment om het te doen en doe het gewoon...leg dat briefje neer of stuur dat berichtje of vertel het gewoon. Doe het op jouw manier, want dat is de beste manier.

 

Succes 💕

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reageer