Skip to main content
Vraag

Hoe verleid je als homo een hetero vriend?

just a chill guy 15
Forum|alt.badge.img

Heyy heyy,
Hoe kan je als een homo jongen een vriend van je die hetero is verleiden om iets (seks, relatie) met je te doen? Wat moet je doen om er zeker van te zijn dat die vriend hetero is, ook al zegt ie zelf dat ie hetero is maar laat tekens van homoseksueel zijn zien? 

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 24 maart 2025

Dat lijkt me toch heel moeilijk, als hij echt hetero is.  Wat bedoel je precies met ‘tekenen van homoseksualiteit’?

just a chill guy 15
Forum|alt.badge.img
Diana :

Dat lijkt me toch heel moeilijk, als hij echt hetero is.  Wat bedoel je precies met ‘tekenen van homoseksualiteit’?

Ja zeg maar signs. Waaraan je soms kunt voelen zo van “ben je wel echt hetero?”

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 24 maart 2025

Hey,  dat is denk ik best ingewikkeld. Iemand moet het echt van jou en wederzijds weten om verder te gaan denk ik. Peilen en voorzichtig vragen misschien. Je kunt het zo van op het eerste gezicht niet alleen weten denk ik. Ik heb bv een zogenaamd "meisjesachtig" uiterlijk en zeker als ik een rokje aan heb. En ben ook wel eens gevraagd door een heel aardige leuke jongen omdat ie dacht dat ik op jongens zou vallen. Vond ik heel lief maar ik ben dan wel hetero en heb een vriendin. Niks ergs aan maar om maar te zeggen dat hij en sommige mensen dachten dat mijn uiterlijk ook een sign was zeg maar en dat je dan dus altijd nog meer moet weten. Ooit heb ik een zoen geoefend met een vriend en die ging er flink in op terwijl het voor mij alleen een oefen zoen was (heb er een topic over)😊  ik wou dus niet verder dan dat. Ik denk dus dat als hij echt niks wil of voelt in jouw richting behalve vriendschap,  je niet veel zal bereiken met hem. Hopelijk loop je een leuke lieverd tegen het lijf die wél super verliefd op je wordt! Dat zou mooi zijn toch 😘

Liefs, Tover xxx 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 26 maart 2025

Heyy,

Dat is best een lastige situatie. Iemand moet zich er zelf bewust van zijn en het ook echt willen, anders ga je daar weinig aan veranderen. Als je vriend zegt dat hij hetero is, dan is het goed om dat te respecteren, ook al zie je signalen die anders lijken te zeggen. Geaardheid is iets persoonlijks, en alleen hij kan daar duidelijkheid over geven.

Wat je eventueel kan doen, is subtiel peilen hoe hij over bepaalde dingen denkt. Misschien eens een luchtig gesprek voeren over seksualiteit en zien hoe hij daarop reageert. Maar het belangrijkste is dat je hem nooit onder druk zet of probeert te "verleiden" tot iets waar hij misschien helemaal niet achter staat.

Soms lijkt iemand signalen te geven, maar betekenen die niet per se dat hij op jongens valt. Iedereen is anders, en sommige mensen zijn fysiek wat closer zonder dat daar meer achter zit. En als hij écht alleen vriendschap voelt, dan is dat iets wat je moet accepteren, hoe moeilijk dat misschien ook is.

Hopelijk kom je iemand tegen die je liefde en gevoelens helemaal beantwoordt, want dat is uiteindelijk waar je het gelukkigst van wordt! 

Succes! 

Ellen xx

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 26 maart 2025

En natuurlijk: mocht hij toch op jongens vallen, wil dat nog niet zeggen dat hij op jou valt.  Ook gays worden verliefd op de persoon en niet op de geaardheid.  Succes ermee!

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen