Vraag

hoe kun je een relatie hebben als je bi bent?

  • 27 April 2024
  • 7 reacties
  • 97 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Zo als je de titel al las... hoe werkt dat (het is niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen) kijk als je bi bent en je bent een jongen je bent verliefd op een meisje en trouwt uiteindelijk met een meisje. Dan ben je toch hetero of ben je dan bi en getrouwe met een vrouw? Ik snap het niet zo goed, wie kan hier antwoord op geven (ik denk dat ik zelf bi ben maar houd niet perse van labels)

 

Groetjes smokey


7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

@smokey 

Als je Bi bent kun je verliefd worden op beide geslachten.

Ik zal het ff uitleggen:

 

Man&Vrouw: Een heteroseksuele relatie 

Man&Man: Een homoseksuele relatie

Vrouw&Vrouw: Een lesbische relatie 

X&X (Bijv iemand die non-binair is): Een panseksuele relatie. Mensen die panseksueel zijn worden verliefd op het persoon zelf. Ze letten niet erop op iemand een jongen of een meid is.

 

Ik ben homoseksueel. Dat betekent dat ik op hetzelfde geslacht verliefd kan worden.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. @smokey, heb je hier wat aan?

Reputatie 7
Badge +5

Hii!

Ik denk dat je bijvoorbeeld eerst een relatie hebt gehad met een meisje, maar die relatie liep niet goed en daarna wordt je verliefd op een jongen en dat blijft dan aan. Dan heb je een relatie en misschien wel een toekomst met een jongen, maar je weet wel van jezelf dat je ook verliefd kan zijn op een meisje en je weet dus dat je bi bent. Beetje vage uitleg dit maar hoop dat je het snapt haha😅

Groetjess en liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +17

Hey @smokey 

Ik ben bi en het is heel simpel. Ik val op meisjes en jongens. Ik heb nu een relatie met een jongen en ik heb daarvoor een relatie met een meisje gehad. Toen ik met dat meisje was ik dus nog steeds bi. En als ik met een jongen ga trouwen ben ik dat ook nog steeds. Maar goed, net als jij heb ik niet echt iets met labels. Ik ben gewoon Tim en het stickertje boeit niet echt.

Reputatie 7
Badge +4

Ooo ik snap het!   Het is dus eigenlijk meer voor in de tussentijd dus dan heb je een relatie met een meisje gehad en dat liep uit, toen werk  je verliefd op een jongen. Maar als je dan uiteindelijk trouwt met die jongen ben je nogsteeds biseksueel maar ben je getrouwd met een man?

M'n hoofd moet diep nadenken

 

Groetjes smokey

Reputatie 7
Badge +12

Ja precies!

Reputatie 7
Badge +12

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +9

@smokey ,

Als je bi bent kun je op mannen Ên vrouwen vallen. Dus als je op dat moment een relatie heb een een meisje ben je nogsteeds bi.

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer