Vraag

Hoe krijg je borsten als jongen?

  • 25 February 2024
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Hoi allemaal
Ik ben Sammy, 16 jaar en (nog) een femboy. Ik wil nu alleen een stap verder gaan en wil ook borsten. Deze hoeven niet super groot ofzo te zijn, maar wil ze wel. Nu is het grootste probleem, hoe?
Pls help me!


3 reacties

Reputatie 6
Badge +4

heyyy

hmm lastig… als je dikker word krijg je ook wat meer borsten dat is ook zo bij jongens (acording to zwembad) dus je zou kunnen proberen dikker te worden wat je ook zou kunnen doen is juist je borstspieren trainen zo worden die namelijk ook groter.

wat me de makkelijkste optie lijkt is dat je een opvulbh draagt, deze kan je voor niet al te duur online kopen en wrs ook wel bij wat winkels in de buurt

suc6!!!

 

liefssss F

Reputatie 5
Badge +1

Ik zou hierover praten met een professional. Wel zou hoormoontherapie kunnen werken.

ik heb online heel veel gelezen over het techniek die je kunt hanteren tijdens het groeien van mannelijke borsten, ik heb hier zelf ook heel veel problemen mee gehad toen ik rond mijn 10 of 12de een opmerking kreeg van een van mijn docenten(wiskunde) die zei dat ik niet heel vrouwelijk leek ookal identificeerde ik me al zo voor een jaar of twee. Ik droeg croptops en jurkjes naar school. Ik zou aanraden om een goeie boterham met extra pindakaas(crunchy) te smeren voor het ontbijt of zelfs 2. Ik ben persoonlijk sinds 2021 met deze methode van 95kg naar 115 kg gegaan zonder enkele issues. Afhankelijk van je lengte(ik ben 165cm) kun je ook meer eten en kom je minder snel aan. Neem dit wel mee in je calculatie. Ik hoop dat dit je kan helpen en mocht je meer vragen hebben, voel je vrij om mij een PB te sturen ;)))))

 

 

Groetjes Luierjuan🤠🤗

Reageer