Skip to main content
Vraag

hoe kom je uit de kast

• 7 april 2024
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo ik ben een meisje van 13. Ik ben lesvisch struggle veel met mijn sexualtiteit. In mijn klas is heel veek homofobie en als ik uit de kast kom beb ik bang dat im word gepest en ik ben bang dat als ik uit de kast ben dat ik mijn vriebdinnetje uit de kast haal. IEMAND HELP!

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 17 maart 2025

Ik weet het ik voel hetzelfde een kind zij dat hij niet eens zo vader zall accepteren als die homo was en ik weet gewoon niet wat de doen er zijn zoveel mensen tegen homo's in mijn klass maar ik will well mijzelf zijn

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 24 maart 2025

Wat vervelend dat je ook nog in zo’n klas zit. Ik zou maar even wachten met uit de kast komen. 
kan je naar een andere school?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 24 maart 2025

Ik kan het meschien well maar ik weet niet ik zou het dan ook mijn ouders moeten vertellen en mijn vrienden uitleggen het is niet heel erg makkelijk om er over de praten ik probeer ook meestal gewoon muziek de luisteren maar uit de kast komen weet ik niet zeker of ik zall doen maar ik kan altijd nog mijn mentor om hulp vragen als ik gepest word

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen