Skip to main content
Vraag

hoe kom ik uit de kast als bisexueel

Oké help ik heb tips nodig ik meen het 

Ik ben er laatst achtergekomen dat ik bi ben en ik heb mijn beste vriendinnen al verteld en een paar andere vrienden 

maar hoe vertel ik mijn ouders dat ik bi ben ???

hoe hebben anderen dit gedaan ???

hoe zullen ze reageren??? 

2 reacties

xXyuri123
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 9 reacties
  • 18 maart 2025

het hangt vanaf of ze homofobisch zijn of niet, zo ja is het niet erg slim (vooral als ze extreem homofoob zijn). zo nee dan zou ik eerst wat hinten en dan op een rustig moment  het erover hebben en ja idk err goodluck!!!! :))

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 9 reacties
  • 18 maart 2025

Ik ben gay en ik ben nog niet uit de kast gekomen, maar ik heb wel een paar tips gehoord:

1. Zoek een goede moment
  2. Zijn je ouders helemaal niet streng dan zal het vast wel geen probleem zijn dus je kan gewoon gelijk vertellen
  3. Zijn je ouders een beetje streng (Met streng bedoel ik dat ze wat homofobisch, traditioneler zijn) dan zal het voor hem mischien eerst lastig zijn maar waarschijnlijk loopt het gewoon goed af.
  4. Als je ouders streng zijn dan eerlijk gezegd raad ik het aan om pas uit de kast komen als het echt moet dus als je samen met een meisje bent.

Belangrijk om te zeggen is dat elke ouder anders is en jij kent je ouder natuurlijk veel beter dan ik dus je moet het zelf gaan inschatten hoe gaan ze reageren.

Ik hoop dat ik tenminste een beetje geholpen heb :)

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen