Skip to main content
Vraag

Help! Ik wil acteren!

Sem v g
Forum|alt.badge.img+1

Hoi! Ik wil acteren, maar ik ben heel erg bang dat dat er dan gay uitziet. Zelf ben ik dat niet, maar ik wil niet dat mensen dat denken. Ik heb al twee figurantenrollen en ik kan spelen in een docu alleen twijfel ik daardoor. Iemand Tips ( trouwens geen haat naar mensen die gay zijn) Bedankt!

3 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 495 reacties
  • 13 maart 2025

Waarom zou acteren gay zijn?  Er zijn toch veel meer acteurs die straight zijn dan gays.  Ik begrijp je bezorgdheid niet goed.

En als acteren al gay zou zijn, wat dan nog?  Als jij dat graag doet, doe je dat toch gewoon.

Wolkje
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 146 reacties
  • 13 maart 2025

Hoi ​@Sem v g 

Ik zit zelf toevallig op theater. Ik wil er ook mijn werk van maken. Ik wil graag acteur worden.  Het is heel leuk om te acteren en je hoeft zeker niet gay te zijn als je wilt acteren. Als jij acteren leuk vind,  moet je dat gewoon doen! Het is juist leuk dat jongens ook van acteren houden!

Groetjes ​@Wolkje.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 4 reacties
  • 13 maart 2025

Heyy! Dit gaat meschien heel cliché klinken, maar wees jezelf! Als jij blij word van acteren dan moet je dat vooral doen! Als mensen daar wat van vinden of verkeerde conclusies trekken, dan kan dat vervelend zijn maar dat moet je lekker negeren. Er zijn  veel mensen die het zo helemaal niet opvatten denk ik.  Zo niet dan komen die wel. Persoonlijk vind ik ook niet dat acteren ‘gay’ vibes geeft. Het is het belangrijkste dat jij gelukkig bent, gewoon doen dus! Er zijn genoeg mensen die jouw zullen accepteren zoals je bent, en als ze dat niet doen zijn ze het niet waard om er over in te zitten.

Succes!

Groetjes Larah.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen