Vraag

help een vriend van mij neukt zijn hond

  • 11 May 2022
  • 7 reacties
  • 987 Bekeken

Badge +1

ik heb dus een vriend, een goede vriend en ik denk dat hij misschien zijn  hond neukt.

het is een heel klein hondje en de laatste tijd gedraagt hij zich raar. mijn vriend maakt vaak grappen over furrys en hondenneukers dus ik trok al makkelijk mijn eigen conclusie. denken jullie dat hij zijn hond neukt en moet ik iets doen?


7 reacties

Badge

neef ik hoop voor kaak dat dit nep is 

-Onnodige quotes verwijderd-

 

Badge

Hey,

Ik denkt het niet. Misschien is er gewoon iets met het hondje. Praat anders eens met die vriend over dat je je zorgen maakt over het hondje, niet direct zeggen dat je denkt dat je vriend geneukt heeft met de hond. Maar gewoon dat je vind dat de hond zich vreemd gedraagt.

Groetjes

Badge +1

@vlindertje124 
hoi, een bedankt vlindertje124

 

je zal hopelijk wel gelijk hebben maar soms zit ik gewoon vast in mijn gedachtes.

ik zal je advies opvolgen en het alleen over zijn hond hebben.

thanks xxx :)

Reputatie 1
Badge

Als hij dat doet, dan is het dierenmishandeling en dan is hij een zoophile. 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @saneev 

Ik denk niet dat @bandit236 dit nog leest want ze heeft nog maar 4 reacties geplaatst.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

Reputatie 7
Badge +4

En o ja ik wil nog even reageren op @bandit236 (vertel dit dan maar even tegen je vriend) een furry geeft geen seks met dieren een furry is iemand die als hobby een eigen character heeft (fursona) en soms een pak maakt om op zijn fursona te lijken. Hier mee wil ik nogmaals duidelijk maken dat furrys niks met seks te maken hebben!

 

Groetjes smokey

Reputatie 7
Badge +10

Hey @smokey 

Is deze topic niet wat oud?

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reageer