Vraag

hebben jullie tips om de zoektocht naar mijn sexuality iets meer los te laten?

  • 15 March 2022
  • 4 reacties
  • 89 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hoi, ik ben een meisje en ik weet niet of ik gay ben of niet. Ik denk er nu al 3 dagen praktisch de hele dag over na en kan me daardoor niet meer concentreren. Ik heb ook aper geslapen daardoor afgelopen 2 nachten. Mijn vriendinnen zeggen dat ik er gewoon ewn beetje op moet vertrouwen dat het goedkomt en dat er geen tijdsdruk achter zit maar het lukt niet om het los te laten. Hebben jullie tips om het wat meer te laten rusten of zo?


4 reacties

Reputatie 3
Badge

Gewoon leuke dingen doen en bezig zijn. Probeer aan andere dingen te denken en je hoeft het echt niet nu te weten.

Suc7

hii,


ik weet precies hoe je je voelt. ik ben zelf gay en het heeft mij behoorlijk lang geduurd om daar achter te komen en om te voelen dat ik er ok mee was. 
het is bizar kut, maar het gaat je waarschijnlijk langer dan drie dagen kosten om erachter te komen welk label het best bij je past, als je je überhaupt chill voelt met een label. 
 

waarom denk je dat je gay bent? heb je een crush op een ander meisje (gehad)?  heb je nog nooit een jongen leuk gevonden? voel je je niet als de andere meisjes bij jou op school? zie je jezelf nooit verliefd worden op een jongen? denk je dat je gelukkiger zou zijn met een meisje? of denk je dat je het liefst het oude katten vrouwtje van de buurt wilt worden? 
er zijn genoeg andere labels die hierbij zouden passen; gay of straight zijn niet de enige opties. 
 

ik ben bang dat je niet 1, 2, 3 een antwoord op je vraag zult vinden. deze dingen kosten helaas veel tijd en je gaat er waarschijnlijk nog veel langer over nadenken. 

het beste wat je nu denk ik kunt doen, is je tijd nemen om te kijken wat jij voelt. laat niemand anders je vertellen hoe jij je moet voelen of wat jij moet doen. 

 

heel veel succes :)

Hey,

Je vriendinnen hebben gelijk, het heeft tijd nodig.

Maar wat kan helpen bij alles wat in je hoofd zit en er uit moet is schrijven. Schrijf elke dag op van waar je nee zit zodat je het kwijt bent.

Hey, ik zit in hetzelfde bootje! Het is super lastig om er vanaf te stappen, zeker omdat onze omgeving graag alles en iedereen in hokjes plaatst. We zijn nog jong, dus we hebben nog heel lang om er achter te komen wie we leuk vinden. Al doen we dit niet, is dit helemaal niet erg. Je hebt geen labeltje nodig om jouw gevoelens waar te maken. Als ik nu zeg dat ik mannen leuk vind, en dit over een jaar niet meer zo is, is dat niet het einde van de wereld. Sexualiteit is vloeiend en je hebt hier geen invloed op. Probeer dit te onthouden!! <3

Reageer