Vraag

Heb ik de goeie bh maat?

  • 1 November 2022
  • 5 reacties
  • 146 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hoiii ik twijfel of ik de goeie bh maat heb want mijn omvang onder mijn borst is 67cm en op mijn borst 77cm dat is een 65AA of een 65A maat alleen ik heb nu een 65AA bh maar als ik die aan heb duwt hij mijn borst plat maar hij zit dan wel goed in de bh en dat midden stukje zit niet up mijn huid maar zweeft er boven ik hoor graag tips


5 reacties

Badge

Het kan zijn dat de bh maat dat je nu draagt te klein is, want zoals je zegt dat het te hard spant kan het idd zijn dat het te klein is

Hey!

het kan inderdaad zijn dat hij wat te klein is, of dat je de verkeerde maat draagt. Door de omvang te veranderen (groter of kleiner) verandert de cup ook. 

Dus bijvoorbeeld: 

een cup 70B heeft dezelfde cup als 65C, alleen de omvang is anders (en er staat een andere letter op). 70B en 75B hebben dus niet dezelfde cup, 75B heeft een grotere cup. (Even wat random voorbeelden om het uit te leggen).

Wie je hier het beste mee kan helpen zijn de medewerkers van een lingeriewinkel (zoals bijvoorbeeld de Livera of Hunkemöller). Zij kunnen je helpen met het vinden van een goed passende BH. Dit raad ik je daarom ook aan :))

Hopelijk kom je eruit, en anders laat je het maar weer weten!!
 

Lieve groetjes!

Reputatie 2
Badge +2

Hey!

het kan inderdaad zijn dat hij wat te klein is, of dat je de verkeerde maat draagt. Door de omvang te veranderen (groter of kleiner) verandert de cup ook. 

Dus bijvoorbeeld: 

een cup 70B heeft dezelfde cup als 65C, alleen de omvang is anders (en er staat een andere letter op). 70B en 75B hebben dus niet dezelfde cup, 75B heeft een grotere cup. (Even wat random voorbeelden om het uit te leggen).

Wie je hier het beste mee kan helpen zijn de medewerkers van een lingeriewinkel (zoals bijvoorbeeld de Livera of Hunkemöller). Zij kunnen je helpen met het vinden van een goed passende BH. Dit raad ik je daarom ook aan :))

Hopelijk kom je eruit, en anders laat je het maar weer weten!!
 

Lieve groetjes!

Ma dat is zegmaar supper crinch

Reputatie 2
Badge +2

Hey!

het kan inderdaad zijn dat hij wat te klein is, of dat je de verkeerde maat draagt. Door de omvang te veranderen (groter of kleiner) verandert de cup ook. 

Dus bijvoorbeeld: 

een cup 70B heeft dezelfde cup als 65C, alleen de omvang is anders (en er staat een andere letter op). 70B en 75B hebben dus niet dezelfde cup, 75B heeft een grotere cup. (Even wat random voorbeelden om het uit te leggen).

Wie je hier het beste mee kan helpen zijn de medewerkers van een lingeriewinkel (zoals bijvoorbeeld de Livera of Hunkemöller). Zij kunnen je helpen met het vinden van een goed passende BH. Dit raad ik je daarom ook aan :))

Hopelijk kom je eruit, en anders laat je het maar weer weten!!
 

Lieve groetjes!

Ik snap dat die beter zijn maar ik hoef hem maar 5 keer aan dus dan vind ik het wel geld verspilling

Reputatie 1
Badge

Er zijn een aantal stappen die je kunt volgen om de juiste bh maat te vinden:

  1. Meet je bandmaat: Meet rondom je ribbenkast, onder je borst, met een meetlint. Dit is je bandmaat.

  2. Meet je cupmaat: Meet rondom de grootste deel van je borst, meestal rondom de tepel. Dit is je omtrek van je borst.

  3. Bereken de cupmaat: Trek het aantal inches van je omtrek van je borst af van het aantal inches van je bandmaat. Elk inch verschil staat voor een cupmaat. Bijvoorbeeld, als de omtrek van je borst 34 inches is en de bandmaat 32 inches, is de cupmaat B.

  4. Probeer verschillende maten: Omdat iedereen anders is, is het belangrijk om verschillende maten te proberen om te zien welke het beste past.

  5. Let op de pasvorm: Zorg ervoor dat de bh goed past, de band strak genoeg is, de cups volledig de borst bedekken en de schouderbanden comfortabel zijn.  

Mochten er vragen zijn laat me weten ik reageer altijd 

Reageer