Gender en sexualiteit, vragen en antwoorden

  • 21 November 2021
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hoi!

Dit is voor iedereen die vragen wil stellen over gender en sexualiteit en alles wat daarmee te maken heeft! Iedereen die antwoorden of hulp heeft reageer vooral!

 


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik ben zelf omni sexual en mijn gender is één groot mysterie, wel is het iets wat nog een beetje feminine is.

Reputatie 2
Badge

Hey! Ik denk dat ik pan seksueel ben, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat het inhoud. Ik heb er veel over opgezocht en wat ik er over heb gelezen klopt allemaal met de gevoelens die ik heb. Maar ik weet het niet zeker. Misschien ben ik gewoon bi? Ik kan hier met niemand over praten omdat mijn ouders  weten nog niet dat ik bi of pan ben en mijn vrienden weten het wel maar weten niet veel van dit onderwerp. Please help me!

Reputatie 4
Badge +3

Hey! Ik denk dat ik pan seksueel ben, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat het inhoud. Ik heb er veel over opgezocht en wat ik er over heb gelezen klopt allemaal met de gevoelens die ik heb. Maar ik weet het niet zeker. Misschien ben ik gewoon bi? Ik kan hier met niemand over praten omdat mijn ouders  weten nog niet dat ik bi of pan ben en mijn vrienden weten het wel maar weten niet veel van dit onderwerp. Please help me!

Hoi,

Pan is dat je ook op mensen valt die niet cis zijn. Bi is dat je op jongens en meisjes valt. En je hoeft het nog niet te weten je komt er nog wel achter 

❤️🍀

Reageer