Vraag

Gay of toch Bi?

  • 23 April 2021
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

Ik ben een meisje, 15 jaar oud. En ik weet zeker dat ik niet hetero ben alleen ik dacht eerst dat ik lesbisch was, maar dat weet ik nu niet meer zeker. Dat ik meisjes leuk vind dat weet ik zeker. Ik weet alleen niet zeker of ik sommige jongens er gewoon knap vind uitzien of dat ik op jongens val. Ik weet niet goed hoe ik het verschil daartussen kan onderscheiden. Ik loop hier nu al een lange tijd over na te denken, maar ik kom er niet uit. Ik hoor graag wat jullie denken.

Senna


3 reacties

Heey,

Dit kan een hele zoektocht zijn en je hoeft jezelf nu niet een label als bi of gay op te plakken. Je mag zijn zoals je bent en waar jij je prettig bij voelt.

Het kan je helpen door te denken als je een jongen/meisje ziet: ziet hij/zij er knap uit, vind ik hem leuk en zie ik mezelf met hem/haar in een relatie? Op die manier kan je er een beetje overnadenken en achter komen wat wel/niet bij je past en tot wie je je aangetrokken voelt. Dit kan natuurlijk per persoon verschillen. Misschien is het over een paar jaar weer anders en dat is ook helemaal prima.

Groetjes,
Simply Me

Badge

Ik denk dat je pas ontdekt waarop je op valt als je verliefd wordt op iemand, want je kadert je zelf nu nog al in met ben ik Bi of ben ik Hetero , maar het maakt niet echt uit wat je bent want je moet gewoon iemand proberen te vinden die je leuk vind . Ongeacht het geslacht, dus als je een knappe jongen ziet lopen . Moet je jezelf niet gaan dwingen hem niet knap te vinden. Volg gewoon lekker je gevoel.

Bedankt voor de reacties! Ik denk inderdaad dat ik misschien iets te snel alles precies wil weten en dat kan niet. Nogmaals bedankt voor het meedenken!

Senna

 

Reageer