gay en bi??

  • 5 April 2022
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

Reputatie 3
Badge

hi!!

op mijn basischool vonden mensen het heel normaal als meisjes elkaar een knuffel gaven, of soms wel een kus ofzo, en dan een kleine, niet zoenen.

en nu ik op de middelbare zit, is het ineens 'gay’ als je als meiden knuffels geeft of op elkaars schouder leunt.

ik kan daar opzich wel mee leven, maar ik ben dus een knuffelpersoon en mijn BFF ook, dus bij leunen wel eens op elkaar schouders en we geven knuffels en soms als we samen een film kijken ofzo dan liggen we ook tegen elkaar aan. mijn BFF is BI en dat is soms moeilijk, ze heeft nu een crush op een jongen maar toen kwam ineens mijn andere vriendin ermee dat ze meiden ook wel leuk vind maar dat ze sneller een ccrush heeft op een jongen… diezelfde vriendin appt me weleens dat ze vind dat mijn BFF en ik er 'gay’ uitzien en dat we altijd samen zijn en mensen buitensluiten. ikzelf ben nog nooit verliefd geweest en ik weet dus niet op wie ik val. ik ben heel bang dat ik dus 'gay’ ben (niks mis mee hoor!!) alleen mijn vriendinnen die gaan dat al helemaal ingewikkeld vinden, wat nu? weet iemand hoe ik erachter kan komen waar ik op val? en heeft iemand advies over mijn vriendinnen??

 

sorry weer heel lang

xxx me


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey, 

Omdat je nog nooit verliefd bent geweest, is het moeilijk om te weten op welk geslacht jij valt. Er is echter geen “snelle” methode om te weten op welk geslacht je valt, het is een lang proces dat jaren kan duren. 

Voor nu kan je gewoon zeggen dat je hetero bent, om dingen minder ingewikkeld te maken met je vriendinnen enzo. 

Ik zie eigenlijk het probleem, als een jongen, niet. Ik vind het vrij normaal voor meiden met elkaar te knuffelen, net als sommige jongens doen. Ik ben zelf meer een persoon van aanraken, dus ik raak me beste vriend vrij vaak aan en ik vind het ook fijn om super dichtbij vrienden te zijn, ookal val ik nu op een meisje. 

Ik denk dat je gewoon moet proberen om ze te vertellen dat je het niet gay vindt om te knuffelen en dat je ouders of oude vriendinnen dat ook zeggen , zo overtuig jij ze misschien. Als ze het ingewikkeld vinden, moet je het gewoon uitleggen en als ze dat niet snappen, is het hun probleem.

Ik zie niet waarom het ingewikkeld zou zijn om een bi persoon en een gay persoon in je groepje te hebben, dat ligt echt aan hun. 

En gay uitzien is niet erg, want gay zijn is ook niet erg, als je “gay” uitzien erg vindt, moet je gewoon aan die personen die je erover vragen vertellen hoe het werkelijk zit.

Deze reactie is best chaotisch, maar ik hoop dat dit helpt!
Sano07
 

hi!!

op mijn basischool vonden mensen het heel normaal als meisjes elkaar een knuffel gaven, of soms wel een kus ofzo, en dan een kleine, niet zoenen.

en nu ik op de middelbare zit, is het ineens 'gay’ als je als meiden knuffels geeft of op elkaars schouder leunt.

ik kan daar opzich wel mee leven, maar ik ben dus een knuffelpersoon en mijn BFF ook, dus bij leunen wel eens op elkaar schouders en we geven knuffels en soms als we samen een film kijken ofzo dan liggen we ook tegen elkaar aan. mijn BFF is BI en dat is soms moeilijk, ze heeft nu een crush op een jongen maar toen kwam ineens mijn andere vriendin ermee dat ze meiden ook wel leuk vind maar dat ze sneller een ccrush heeft op een jongen… diezelfde vriendin appt me weleens dat ze vind dat mijn BFF en ik er 'gay’ uitzien en dat we altijd samen zijn en mensen buitensluiten. ikzelf ben nog nooit verliefd geweest en ik weet dus niet op wie ik val. ik ben heel bang dat ik dus 'gay’ ben (niks mis mee hoor!!) alleen mijn vriendinnen die gaan dat al helemaal ingewikkeld vinden, wat nu? weet iemand hoe ik erachter kan komen waar ik op val? en heeft iemand advies over mijn vriendinnen??

 

sorry weer heel lang

xxx me

Als je echt verliefd bent op een ander meisje dan ben je lesbi als je er geen gevoelens voor hebt maar wel mee zoent ofs niet

Reputatie 7
Badge +9

Het is moeilijk te zeggen omdat als je eerste crush bijvoorbeeld op een meisje is betekent niet gelijk dat lesbisch bent want je kan later op een jongen zijn

Reageer