Flauwe vraag

  • 27 November 2023
  • 5 reacties
  • 179 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Hey,

Ik wil wat melden. Ik zat in de klas, en dan komt er een jongen naar me toe. Dan vraagt hij:

‘Hey, ik heb een vraag. Hoe wil je genoemd worden? Hij, zij, die, pan, panda?’

Iedereen moest lachen, maar ik niet echt. Ik identificeer me gewoon als jongen, dat weet hij! Echt flauw.

Dit kan toch niet? Of hoe denken jullie erover?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb ook zulke jongens in de klas, ze gaan echter gewoon domme vragen stellen, die gewoon duidelijk zijn. Heel irritant.

Je kan het gewoon zeggen, en geef ik-boodschappen, zoals "ik vind dit niet zo grappig, wil je ermee stoppen?” en als het niet ophoud, gewoon naar je coach gaan, want dan heb je je grens aangegeven.

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 5
Badge +1

Trek je er gewoon niets van aan. Ik heb dit meegemaakt, het is gewoon super irritant, en nog irritanter dat hij het bij jou heeft gedaan. Gewoon die clown negeren.

Reputatie 7
Badge +8

Doen ze ook bij mij. Die jochies zijn niet orgineel en doen dit alleen voor aandacht van vrienden.  (ik heb een topic geplaatst over iets zoals dit waar ze telkens vroegen voor mijn cijfer.)

Ze zijn raar. Maar zoals @Natureflower zei, doe heel bot en zeg dat je niet wilt dat ze je dit soort rotzooi vragen. Deed ik ook. Ze gingen op de dag er heel iritant over doen omdat ik het vroeg maar ik heb ze sindsdien een stuk minder gehoord. Soms nog wel van 1 van hun een "HE LAMPIE!" Wat snel vervolgd wordt met "niet doen, man" door een van de vrienden. En ga misschien naar je mentor ofzo als ze door gaan nadat je vroeg of ze konden stoppen.  Deed ik ook toen ze diezelfde dag door gingen en mijn mentor heeft ze volgensmij doodsbang gemaakt. 

Reputatie 3
Badge

Hee! Je moet gewoon jezelf blijven, no matter what! Laat die pestkoppen je nergens van afleiden, ik herken het. Mensen vinden me anders omdat ik wat breeder ben, en dan gaan ze me varken enz noemen en iedereen lacht. Maar niks van aantrekken, ze zijn gewoon jaloers! Je bent perfect zoals je bent

 

 

​​​​​​​-xxx

Reputatie 5
Badge +3

thxx @Amytwiettwiet !!!

Reageer