Vraag

een nieuwe naam

  • 1 January 2024
  • 11 reacties
  • 386 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hey, ik ben transjongen en wil een nieuwe naam. Ik twijfel alleen tussen Winter, Jip en Wolf.... HELP wat denken jullie?


11 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @The Sloth,

Hoe bedoel je, je echte naam of hier op het forum?

Ik vind het lastig om voor jou een naam te moeten kiezen, welke naam vind je zelf het leukst?

(Wanneer je het forum bedoelt) zijn de namen @winter@Jip en @Wolf zijn wel al in gebruik, dus je zal er dan wel een getal achter moeten zetten. 

Groetjes, Monkeyboy08

 

Reputatie 4
Badge +1

Mijn echte naam, ik vind winter persoonlijk heet best bij mij passen. ik ben het zat dat mijn normale (zeer vrouwelijke) naam gebruikt wordt. Zodra ik een naam heb gekozen zal ik proberen deze te introduceren bij mijn vrienden en ouders. 🤞Ik hoop dat iedereen een beetje oke reageert aangezien ik ook nog niet tegen iedereen ben uitgekomen. Bedankt voor je advies

🦥

Reputatie 4
Badge +1

Hey! Knap dat je hier voor uit komt!De naam ligt eraan wat jij het meest eigen vind voor jou als persoon.

Jip is bijvoorbeeld een meer normale naam en neutrale leuke korte naam

En wolf is een uitzonderlijke naam maar kan goed passen bij sommige personen

Ik vond persoonlijk winter of jip het leukst, winter klinkt heel uniek. 

Maar je moet doen waar jij je het fijnst bij voelt! Succes met het kiezen en vertellen

Liefs M

Reputatie 6
Badge +3

kies welke het best bij je past. als dat winter is, begin die naam te gebruiken. het hele doel van een naam is dat hij bij je past.

Reputatie 4
Badge +1

Bedankt voor al jullie reacties. Ik heb eindelijk gekozen! Van af nu is mijn naam Winter

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @The Sloth,

Fijn dat je je nieuwe naam weet, ikzelf vind Winter ook echt een orginele naam!

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 1
Badge

hii

zelf ben ik een transjongen, en mijn naam is gebaseerd op mn deadname. een leuke manier om te testen of je dat als naam wil hebben is om naar de starbucks te gaan en daar je optie te zeggen. dan roepen ze je naam op en kan je horen hoe het klinkt om, in dit geval, Winter genoemd te worden :) succes!!

Jip

 

Reputatie 2
Badge

Eerlijk vind ik winter een meer vrouwlijke naam, dus blijft jip en wolf over, ik zelf zou zeggen kies wolf maar het is natuurlijk volledig jou keuze

Reputatie 4
Badge +1

Hey allemaal bedankt voor jullie leuke reacties, maar zoals ik al eerder melde heb ik gekozen voor Winter 

Reputatie 6
Badge +4

heyy

ik vind winter echt een leuke naam! goede keuze. 

dag winter :D

liefss F

Reageer