Vraag

bi zijn

  • 21 May 2023
  • 5 reacties
  • 78 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Heyyy

Ik ben een meisje van 13 en twijfel op wie ik val. Ik denk de ene dag dat ik op bijde val en de andere dag weer niet. Hoe voelde jullie dat voor het eerst ( mogen ook jongens zijn ). En hoe lang ben je als lesbi of bi of homo


5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hai @Anoniempjepanda 

Ik ben zelf een meisje en ik ben bi.  Dat wist ik omdat ik verliefd was geworden op een meisje (Kort daarna had ik verkering met haar:) )Ik weet het al 2 jaar denk ik. Het voelde goed toen ik verliefd werd! Ik ben trots op dat ik bi ben :)

Ik zou gewoon lekker je tijd nemen! Je hebt nog je hele leven voor je om het te ontdekken ;)

 

Liefs Banaantje!

Ik zelf wist al heel vroeg dat ik niet aleen op jongens viel ik was toen een jaar of 9/10 maar wist eerst niet of ik bi lesbi of pan was

ik heb eerst heel lang gezecht dat ik bi was tot ik ook gevoelens kreeg voor een trans vriend van me Dit was ongeveer toen ik een jaar of 12/13 was

dat was ook het punt dat ik me als pansexsueel ging indentificerern 

En ben sinds me 15e  er ook achter gekomen dat ik me ook als nonbinaar wil indentificerern 

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben al bijna een jaar lang bi, soms kus ik beide jongens en meisjes bij feestjes

Badge

Ik ben nu 14 en homo, ik denk dat ik rond begin 13 een beetje het idee kreeg, ik ging steeds meer naar jongens kijken. Soms werd ik opgewonden als ik een leuke jongen zag lopen, dit heb ik nooit echt gehad bij dames. Maar je hoeft er natuurlijk nog geen label aan te hangen, kijk vooral waar jij je prettig bik voelt.

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben 14 en bi een dat weet ik al meer dan een jaar ik heb een jaar getwijfeld tussen hetero en bi

Reageer