Vraag

Bi of hetero

  • 29 May 2023
  • 5 reacties
  • 87 Bekeken

Badge

Hoi, 

ik twijfel dus of ik misschien bi ben, maar ik weet het niet zeker. Ik denk dat ik al wel eens een meisje leuk heb gevonden maar ik weet niet of dat vriendschappelijk was of echt verliefdheid. Kunnen jullie mij helpen. (Ben trouwens een meisje)

xxx,
Annoniempersoontje


5 reacties

Zou je graag willen helpen, maar ik kan dit niet omdat dit iets is waar jezelf achter moet komen!

Reputatie 7
Badge +17

Volg je gevoel en focus niet op labels. Of je verliefd was op dat meisje kunnen wij niet voor je zeggen.

Reputatie 7
Badge +9

Of je bi of hetero bent kan je alleen zelf weten, er is niks fout met beide. Persoonlijk heb ik niks met die labels. Ik zou me er niet op focusen. Ik zelf geef me niet echt een label maar als ik een vragenlijst invul zeg ik dan maar dat ik hetero ben, omdat ik nu in een hetero relatie zit. Maar ik sta open en ik zou het wel willen kijken hoe ik het vindt om met een jongen te proberen.

 

Conclusie. Je hoeft het echt niet nu uit te vinden en het maakt echt niet uit of je nou hetero, bi, lesbisch, pan en wat je dan ook maar hebt tegenwoordig. Het is allemaal goed, oké? 

 

Ik hoop dat dit één beetje heeft geholpen, peace.

Reputatie 7
Badge +17

Very common @benebird W

Wat je nu over jezelf denkt te weten kan over een tijd ook wel weer heel anders zijn. Ik dacht zelf een hele tijd dat ik 100% hetero was. Nou, dat zat dus ff anders. 😂

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik realiseer me zojuist dat mijn spelling dik naar achter was gegaan in die post, ik was dood moe😂

Reageer