Skip to main content

hey ik wil effe zeggen dat ik bi ben en voor degene die het ook zijn ga vertellen hoe je het je ouders kan vertellen

• zeg bijv dat die ene vriend, vriendin lesbie is of bi of homo en kijk hoe ze reageren
  • reageren ze goed dan kun je het vertellen
  • maar als ze slecht reageren zou je mis moeten vragen hoe vind je het als ik er een ben of op een briefje schrijven
  • neem de tijd                                                                                                                                                                                       ik heb mijn ouders het ook nog niet verteld maar ga wel doen mijn tantes zijn lesbie dus dat maakt het al iets minder spannend als je het hebt gedaan of al eerder laat dan weten hoe het is gegaan en hoe ze reageerde

Ik wou het dus laatst aan mijn moeder vertellen. Ik zei dat er een meisje uit mijn klas bisexueel was. Ik dacht dat ze zij vragen wie dan, maar in plaats daavan zei ze gewoon ‘dat kan’. Dus toen had ik geen aanknoppingspunt, sindsdien durf ik t nog steeds niet te zeggen.

gr. J

Reageer