Vraag

Benieuwd naar een meisje maar ben gay

  • 22 November 2022
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Badge

Ik ben denk ik homo maar ik heb het nog niet verteld behalve aan mijn voormalige beste vriend en mijn moeder. Dus niemand op mijn school weet het.

Ik ben nu in de situatie gekomen dat er een meisje op mij verliefd is geworden maar ik eigenlijk wel benieuwd ben naar haar. Maar niet verliefd ofzo, maar mischien kan dat groeien maar al kan dat niet wil ik niet de verkeerde signalen afgeven omdat dat heel pijnlijk is voor het meisje. Moet ik haar weghouden, gewoon normaal doen of er toch op ingaan. (Waar ik eigenlijk best benieuwd naar ben)

 

Waarom is ze verliefd op mij? (Ik voorzie vragen)

Haar vriendinnen giegelen en praten met mijn Vrienden en vragen aan hun wat ik van haar vind. Dat zeggen ze dan tegen mij. Zij doet zelf ook heel zenuwachtig en klef naar mij + ze gaat altijd dichtbij me staan zitten en checkt me helemaal uit.


2 reacties

Hoi!

 

lastige situatie omdat je zelf ook niet helemaal weet op welk geslacht of geslachten je valt. Ga een keer alleen met haar praten en vraag aan haar of ze jou leuk vindt? Is het antwoord ja (wat je al denkt) dan kan je tegen haar zeggen dat je niet zeker weet of jij haar leuk vind. Maar dat het jou wel leuk lijkt om te kijken of er gevoelens kunnen komen. Hierdoor weet zij ook gelijk wat er bij speelt. 

Reputatie 7
Badge +17

Haar weghouden hoeft niet. Zolang je maar eerlijk tegen haar bent op het moment dat je er achter komt dat het toch niks wordt.

Reageer