Vraag

ben ik transgender?

  • 13 October 2023
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

(sorry voor mijn slechte nederlands, ik spreek beter engels) ik ben een 13 jarige jongen en ik denk dat ik transgender ben, een paar online vrienden zeiden om She/Her pronouns te proberen en eerlijk gezegt, voelt het veel beter dan He/Him, maar ik heb toch het gevoel alsof ik lieg tegen mezelf, maar toch vind ik het fijner om een meisje te zijn online, ben ik echt trans?


2 reacties

Badge

ja ik denk dat je trans bent

als je zegt dat je liegt naar jezelf dat je trans bent dan is er groote kans dat je trans bent

Reputatie 7
Badge +2

Hey @eggo!

Dit is een vraag die je moeilijk kan beantwoorden. Kijk naar hoe je je gedraagt wat je raar of niet raar vind wat misschien wel heel gewoon is. Ik dacht altijd eerst dat iedereen een soort genderdysforie heeft. Vooral dat je je spiegelbeeld niet als je eigen aanziet. Dat was heel normaal voor me, tot dat ik het vertelt heb. Veel trans* hebben ook al vroege kindheidsmerkingen oftwel dat ze zich anders dan andere van hun bio. geslacht gedragen. Anderen merken het pas in de puberteit, dan haat je alles wat de puberteit met zich meebrengt, teminste was dit bij mij zo. Ik zelf heb na 4 jaar denken vertelt dat ik transmeisje ben, sindsdien is mijn wereld een droom uit mijn vroegere ik. En dan sta je midden in de puberteit, ja dat is heel erg stom geloof me. Trans is ook een heel groot begrip het omvat alle mensen die zich niet met hun bio. geslacht in eenklang voelen, ik persoonlijk zou je adviezeren het aan je ouders te vertellen en te vragen of die je zij/haar kunnen noemen. Online is niet de hele wereld, niet stom bedoelt maar het is nou eenmaal zo. 
Liefs Caiya

 

Reageer