Vraag

ben ik transgender?

  • 6 June 2022
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Zoals je in de titel al ziet denk ik dat ik misschien transgender ben. Ik ben 12 jaar en geboren als een meisje, maar de laatste tijd voel ik me niet zo. Ik heb hier ook best wat om gehuild om eerlijk te zijn. Ik weet niet wat ik nu ben. Ik gebruik op dit moment elke pronouns maar ik vind they/them (hun/zij in meervoud) het fijnst omdat ik nog niet echt weet wat ik ben. Gelukkig vinden de meeste mensen in mijn omgeving dat prima. Maar ik wil denk ik een jongen zijn. Ik heb nooit eerder echt dit gevoel gehad. Het begon ongeveer sinds april. Elke keer als ik jongens zie wil ik dat. Ik wil graag een jongen zijn. Maar ook weer niet. Aan de ene kant wel en aan de andere kant ook weer niet. En toen ik erachter kwam dat transjongens ook gewoon nagellak dragen en een soort van 'meisjes kleren' dragen wil ik het nog meer. Ik ben ook heel erg jaloers als ik een serie zie of in het openbaar 2 jongens zie die verkering hebben.  Ik heb trouwens ook al gekeken naar Non-binary maar ik denk niet dat ik dat wil zijn.

Ik heb echt advies nodig…

Iemand tips????? 

Bedankt voor het lezen!

- annoniem_meisje


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Hey

neem vooral de tijd je hoeft het niet in een keer te weten dat duurt altijd ff, je kan aan vrienden ofzo vragen of ze een tijdje hij/hem willen gebruiken of een andere naam ofzo om dat een beetje uit te testen dat hielp bij mij wel

en ik wist het gwn ondat ik dysphoria heb enz mr ja

hopelijk heb je hier iets aan groetjes Noah

Reageer