Vraag

Ben ik trans? (ftm)

  • 31 May 2022
  • 8 reacties
  • 159 Bekeken

Badge

jooo, let even niet op de naam van mn user k heb dit acc al sinds 2019 ofzo😭 okay maar ik heb dus n dingetje, k ben geboren als meisje en ben 15 (bijna 16) en heb het gevoel dat ik geen meisje ben, k haat mn lichaam (vooral mn 🍒 lool), alles wat bij de pubertijd komt kijken (bij meisjes? mijn naam, en het feit dat iedereen me als meisje ziet en meer maar ik vind aangesproken worden met she/her geen ramp ofzo, ook wil ik echt geen d*ck- maar met he/him voel ik me altijd een beetje gek omdat ik er niet aan gewend ben wat me het gevoel geeft dat mn brein dit verzint ofzo idk-  wat denken jullie..?

 

ik voel me niet comfy met they/them of neopronouns trouwens


8 reacties

Badge

Een bestaat een kans dat je Trans bent denk ik, maar ik weet niet zeker. Het kan ook dat je Non binaire bent.

Ik zeg : Neem je tijd en volg je gevoel. Je hebt nog genoeg tijd. Ik duim voor je. Het is jouw lichaam, dus je mag zelf bepalen wat je bent. 

Soms is de verandering in de puberteit echt stom . Bij meisjes heel ingewikkeld.  Bij jongens heel spannend . 

 

Liefs Luna

Reputatie 7
Badge +7

Hoi, wat Luna al zegt, kan het ook zijn dat je non binair bent voor het geval dat je je ook geen jongen voelt. En voor je gebruikersnaam kan je met je gewenste gebruikersnaam reageren op het topic “gebruikersnaam veranderen” van de KT. 

Badge

hii Luna & Pastel, bedankt voor jullie kaulo snele reacties wth- maar het ding is dus dat ik me niet comfortabel voel met they/them (hen/hun) pronouns.. snapje? daarom weet ik het echt niet :( 

Badge

@AnoniemMeisjexxM 

Neem je tijd ;) doe rustig aan. Het kan soms dat je het niet echt weet, maar later wel. 

Reputatie 6
Badge +12

Halle @anoniemeslang !

wij kunnen dat niet heel goed voor jou invullen, omdat we jou niet kennen…

 

Het kan inderdaad zijn dat je non binair bent, zoals  @Luna_ al zei. En in deze moderne tijden mag je toch vast wel non-binair zijn maar toch zij of hij genoemd worden (welke je het liefst wilt) of begrijp ik er nou niks van? 

neem rustig je tijd

Shadow

Reputatie 7
Badge +7

hii Luna & Pastel, bedankt voor jullie kaulo snele reacties wth- maar het ding is dus dat ik me niet comfortabel voel met they/them (hen/hun) pronouns.. snapje? daarom weet ik het echt niet :( 

Hoi

het kan even duren voordat je weet welke voornaamwoorden je fijn vind; hij, zij, het, die, etc. Maar onthoud wel dat je voornaamwoorden niet bij je gender identiteit hoeven te passen. Hoewel dit wel vaak veel over je gender identiteit kan zeggen, hoeft het niet zo te zijn.

Zo zijn er meiden die met die aangesproken willen worden, jongens die met zij aangesproken willen worden, van alles. 

Reputatie 2
Badge +1

👋🏻,

Zoals de andere al zeiden kan het zijn dat je trans/non binair bent. Als ik jou was had ik goed nagedacht welke gender je bent en neem zeker je tijd om dat te bedenken. Stel je wilt je coming out doen dan hoop ik dat die goed gaat🍀

Veel succes <3

Badge

Hoi

Ik kan je helaas niet heel erg helpen aangezien ik het zelde heb kwa alles wat je hebt verteld heb ik ook. Ik kan je 1 tip geven en dat is probeer verschillende dingen, mischien een binder of transtape (ik heb gehoort dat somigge mensen na het aan doen van hun binder er veel zekerder over waren) en als het kan misschien met vrienden verschillende pronounses en namen proberen zodat je kan kijken wat bij je past (ik heb helaas niet zulke vrienden).  ik wens je nog succes met het uitzoeken van je gender.

Succes 🍀

Reageer