Skip to main content

wilde mijn verhaal delen en dingen duidelijk maken, omdat ik niet 100% zeker ben.

sinds mijn geboorte ben ik een meisje, maar ik heb nooit van die meisjesachtige activiteiten gehouden en al die meisjesachtige dingen zoals jurkjes dragen.

(Bijna) al mijn vrienden (zijn en) waren jongens en ik voelde me op mijn gemak om mezelf te zijn totdat.. ik in de 1e van de middelbare  klas kwam, en ik begon te merken dat ik anders was en dat ik erbij wilde/moest horen, ik begon meer meisjesachtige dingen te doen, zoals nagellak dragen en vrouwelijker zijn, in mijn achterhoofd haatte ik het, ik haatte wie ik was en de manier waarop ik me gedroeg,

dus uiteindelijk begon ik mijn 💩 bij elkaar te krijgen en gedroeg ik me als mijn mannelijke zelf, maar niet iedereen kon dat accepteren en respecteren, ik werd de hele 1e en 2e klas gepest. in mijn 2e klas ontdekte ik of dacht/denk ik dat ik op meisjes val (misschien is het een fase) ik kreeg een vriendin we spraken alleen online maar we wisten van elkaar dat we geen catfishs waren, nou ja ik wist dat zij dat niet was.

Ik deed alsof ik een jongen was en ik heb er echt spijt van, ik vond haar leuk en Ik dacht niet dat ze met een "meisje" zou willen daten en het voelde verkeerd om haar te laten denken dat ik een jongen was, dus voordat we te veel in de relatie terechtkwamen en te lang begonnen te daten, verbrak ik het na een week ofzo met haar.

Ik ontdekte ook dat mijn vriend trans ftm is ik weet niet of  of hij me liet geloven of zelfs maar denken dat ik "hetzelfde" was ik kan me er wel in verplaatsen, maar niet iedereen heeft hetzelfde verhaal. Ik vertelde hem dat ik lesbisch was en dat ik van meisjes hield. 

ik was in de war hoe hij zijn 💩 bij elkaar kreeg en alles uitgezocht had, want ik wist niets en was/ben in de war vanwege mijn bodydismorphia🍒. Ik weet niet wat ik ben, ik voel me in de war en vervloekt. Ik heb gebeden en bid nog steeds tot god om me te genezen en me normaal te maken zoals zoveel anderen.

Ben ik trans of gay?. Ik zou een duidelijk antwoord willen ipv steeds rond te lopen met een groot vraagteken, die met de dag groter en zwaarder word, ik ben niet instaat om er met een vertouwingspersoon of volwassenen over te praten.

Heeft een van jullie een vermoedelijk idee? Laat get mij weten

hallo

als je je een jongen voelt en op meisjes valt ben 100% niet gay.

trans kan als je van geslacht wil wisselen.

ik hoop dat ik antwoord heb gegeven op jou vraag.

groeten van R.

Hey!  Op zich weet iemand zelf natuurlijk het beste wie en hoe je in elkaar zit, maar het is  vaak ook goed dat je hulp en advies wilt als je daar mee zit. Op je laatste opmerking dat je er niet met een volwassene over kunt praten, ik zou denken dat dat best mag en kan hoor 🙂 Bijvoorbeeld door de kindertelefoon te bellen  https://www.kindertelefoon.nl/bellen  of met ze te chatten https://www.kindertelefoon.nl/chat .  Of kijk eens naar deze link:  https://www.jongenout.nl/   .   Zeker weten dat ze jou verder kunnen helpen!  En welk label je moet hebben is eig niet zo heel belangrijk, meer dat jij kunt zijn wie je wilt zijn! Ik hoop dat je hier iets aan hebt.   Veel liefs, Tover xxx

Reageer