Vraag

ben ik trans

  • 15 April 2022
  • 7 reacties
  • 169 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

ik denk nu toch dat ik trans ben. Bijvoorbeeld als ik in de voetbalkooi ben en iemand wil meedoen die ik niet ken en diegene vraagt naar m'n naam zeg ik eigenlijk altijd een andere naam. Bijvoorbeeld gisteren zei ik dat ik Noah heette. Daarvoor was het Sam. Ik zeg altijd gewoon de eerste naam die in me op komt. Ben ik trans?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Ikke13

Dat is voor ons heel lastig om te bepalen. Als jij je meer jongen voelt dan meisje, zou het kunnen zijn dat je trans bent. Ook zou je een demi-boy kunnen zijn. Dan voel je je voor het grootste gedeelte een man, maar niet helemaal. Ik steun je bij je keuze en de weg er naar toe. 

xx Eenmeisje004 

Bedankt 🤗

Reputatie 7

hoe zetten jullie die kleine teksten onder je topic of reactie?

hoe zetten jullie die kleine teksten onder je topic of reactie?

Bij je profiel. Het staat er als handtekening 

Hoii,

Wij kunnen hier niet echt een heel goed antwoord op geven want uiteindelijk blijft de keuze bij jou. Als jij je fijner voelt om een jongen te zijn moet je dat ook gewoon doen:) en niemand anders kan dat voor jou bepalen!:D heb je ooit al gekeken naar demi boy of non binairy enzovoort? Dat kan ook als je dat wilt:) maar ik steun je! Wat je ook wilt zijn/blijven/worden! Maar het lijkt me wel slim om uiteindelijk een naam te kiezen😉 stel dat je bijvoorbeeld gaat voetballen met een groepje en die zien jou een andere keer langslopen ofzo en ze herkennen je zullen ze roepen: 'Hey ....' terwijl je eigenlijk niet zo heet en zal je ook niet snel reageren. Je kan je naam veranderen maar het heeft geen haast geloof me! Als jij het fijn vind om elke keer een nieuwe naam te bedenken moet je dat ook gewoon doen!;) 

Heel veel succes!

- Annoniem_meisje 

Hoi, wij kunnen moeilijk voor je bepalen wat jij voelt of wat jij bent. Als je nog twijfelt kan je gewoon je tijd nemen om het uit te zoeken, je hebt geen haast. Misschien kan het je helpen om er met iemand over te praten of om het voor jezelf op te schrijven. 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi alle reacties  zijn goed.   :)  en het belangrijkste is, dat jij kunt zijn wie je bent als persoon, je ik, je alles. En de benaming is dan minder belangrijk dan  wie  je bent denk ik, maar dat is mijn mening hoor.  En  dat je graag wilt weten “hoe je in elkaar zit”snap ik heel goed. Maar geef jezelf de ruimte om daar vanzelf via je “zijn”en je “ik “achter te komen :)

Groetjes Liefs Julian X

Reageer