Skip to main content

hoi, 

zoals de titel al zegt, ben ik lesbish?

ik ben al een tijdje geïnteresseerd in een meisje, maar ik weet niet zeker of ik haar leuk leuk vind.

ik vind haar super knap en heb een beetje vlinders in mn buik als ik  haar zie maar heer niet.

Dus kan iemand mij helpen?

Je hoeft jezelf niet meteen in een hokje te plaatsen, maar ja, dat kan. Volg gewoon je gevoel. Maakt niet uit hoe je het noemt. Ik ben een meisje en ben verlieft op een meisje, en ik weet niet wat de titel is. Daarom geef ik het dus voorlopig nog geen naam.

Heyy @koekkruimeltje16 

Ik heb mezelf het label lesbisch gegeven omdat ik na nadenken nog nooit aangetrokken tot mannen heb gevoelt en ik vrouwen echt heel mooi vind ik ben nog nooit verliefd geweest maar heb wel eens van die gevoelens als ik een mooi meisje zie van he ik zou jou best willen zoenen dat geintereseert zijn in een meisje heb ik ook weleens je hoeft er geen label aan te geven als je dat niet wil maar het kan wel en labels kunnen veranderen ik dacht eerst dat ik bi was voor een weekje ofzo daarna realizeerde ik het me ik hoop dat je jezelf vind en daarvan gaat houden

Groetjes @Kath 

Reageer