Vraag

ben ik lesbisch

  • 2 June 2021
  • 4 reacties
  • 208 Bekeken

Badge

Hoi ik heb hier al een keer iets over gevraagd, maar ik wilde het iets duidelijker vertellen. Ik twijfel allang of ik niet gewoon lesbisch ben inplaats van biseksueel. Ik voel me seksueel/emotioneel aangetrokken tot meisjes. Bij jongens is het een ander geval ik voel seksueel niks. Maar ik weet niet zo goed of ik jongens nou echt leuk vind dan. Als mijn vriendinnen over jongens praten snap ik ze niet hoe zouden ze hem nou leuk kunnen vinden. Tenzij hij heel knap is dan vind ik hem ook stiekem wel leuk of teminste ik zou het niet erg vinden om zijn aandacht te krijgen. Wat denken jullie?? Ik ben iemand die erg van labels houd dus dat maakt dit nog moeilijker ik wil gewoon weten wat ik ben HEEELPPP


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Heey!

Ik lees dat je erg van labels houd, dus wat dat betreft heb je miss niet zo veel aan mijn advies.. maarja 

misschien kun je het beste gewoon afwachten, als je een leuk meisje tegenkomt is dat top natuurlijk maar misschien loop je ooit wel een hele leuke jongen tegen het lijf! En misschien vind je hem wel echt leuk, dus ja ik weet niet welk label je dan zou hebben.. 

misschien zou je je in kunnen stellen als ik val op meiden en dan zou je natuurlijk altijd weer kunnen switchen als je een leuke jongen ontmoet.

groetjes,

Amie

Ik sluit me aan bij bovenstaande reactie en heb al eerder op je andere topic gereageerd. Geen oordeel, maar wat brengt het je als je de keuze tussen lesbisch of biseksueel maakt? Maakt het je een ander mens? Zorgt het ervoor dat je met iemand anders een relatie krijgt? Ik denk het niet, maak een keus of niet en leef rustig je leven. Je komt vanzelf wel iemand tegen en dan merk je wel waar je nou op valt, en wellicht verandert dat ook nog in de toekomst. Don’t worry!

Als je twijfelt maar denkt dat je meer aan de lesbian kant zit waarom zet je jezelf dan niet als homoflexable dat is dat je Bisexual bent maar meer naar meiden kijkt dan naar jongens. Dus meer les dan bi maar niet 100% les

Badge

Hoi ja ik weet dat het niet uit maakt of ik een keuze maak, maar ik ben iemand die graag alles wilt weten en dat het duidelijk is. Ik vind het heel moeilijke als iets onzeker is of dat ik het niet precies weet. ( ik heb autisme) dankjewel voor je reactie

Reageer